תגובת דראפיץ' להפסד 3:1 להפועל ירושלים
(באדיבות one)
לאחר שהפסידה אתמול (ראשון) 3:1 להפועל ירושלים בבכורה של סלובדן דראפיץ' על הקווים ונותרה עם שלוש נקודות בלבד לאחר שישה מחזורים, הפועל ת"א רוצה להתחזק ומעוניינת להחתים את אליאל פרץ. הקשר שיהיה בן 26 בעוד כחודש, סיים את חוזהו בוולפסברגר האוסטרית בסוף העונה שעברה והוא נחשב לשחקן חופשי - מה שמאפשר לקבוצות בישראל להחתים אותו גם אחרי שחלון ההעברות נסגר.
פרץ רצה להישאר באירופה, אבל לא היו לו הצעות משמעותיות מחו"ל ואמש הוא נחת בישראל. היום יגיע לפגישה עם דראפיץ' ועם המנהל המקצועי עומר בוקסנבוים.
2 צפייה בגלריה
פרץ וספירובסקי
פרץ וספירובסקי
פרץ במדי הפועל חדרה נגד הפועל ת"א
(צילום: ראובן שוורץ)
פרץ שגדל במכבי ת"א, עשה את הפריצה שלו בישראל במדי הפועל חדרה, וממנה עבר לוולפסברגר בקיץ 2020. בשתי עונות בקבוצה האוסטרית הוא רשם 57 הופעות בכל המסגרות, במהלכן כבש 11 שערים ובישל 10 נוספים.
הפועל ת"א תקווה להשלים את צירופו במהרה ושהקשר יעמוד לרשותה כבר במשחק הליגה הקרוב, בו תפגוש את יריבתה הגדולה מכבי ת"א (שני, 20:30).
2 צפייה בגלריה
אוהדי הפועל ת"א
אוהדי הפועל ת"א
כועסים. אוהדי הפועל ת"א
(צילום: עוז מועלם)

בלגן במתחם האימונים

לאחר המפלה אתמול, כ-70 מאוהדי הפועל ת"א הגיעו רעולי פנים לוולפסון והתעמתו עם שחקני הקבוצה. כוח יס"מ גדול ליווה מראש את אוטובוס השחקנים. האוהדים קיללו וירקו. כוחות האבטחה והמשטרה שהוזעקה למקום מנעו מהאירוע להידרדר עוד יותר.
הבלם אדי גוטליב הוברח מהמקום. "שחקנים פחדו לרדת מהאוטובוס", אמר אחד מעדי הראייה. "האוהדים הגיעו רעולי פנים, מבט של רצח בעיניים. אם לא האבטחה, זה היה נגמר רע מאוד".