הותר לפרסום: היחידה הארצית לחקירות בינלאומיות פתחה בחקירה בחשד להטיית המשחק בין אום אל פאחם לבני יהודה במחזור הנעילה בליגה הלאומית בכדורגל.
על-פי הודעת המשטרה, היא "חוקרת חשד לעבירות של שוחד והטיית משחק כדורגל. זאת בהמשך למידע מודיעיני שהתקבל לאחר סיום המשחק".
1 צפייה בגלריה
ניידת משטרה
ניידת משטרה
על-פי הודעת המשטרה, היא "חוקרת חשד לעבירות של שוחד והטיית משחק כדורגל"
(צילום: הרצל יוסף)
כזכור, עירוני טבריה ובני יהודה הגיעו למחזור הסיום עם מספר נקודות זהה (69), כשהראשונה במקום השני בזכות יתרון של ארבעה שערים (+25 לעומת +21). טבריה התארחה בנתניה אצל מכבי הרצליה וידעה שאם היא תשיג שלוש נקודות, רק ניצחון אסטרונומי של בני יהודה אצל הפועל אום אל-פחם ימנע ממנה עלייה היסטורית.
זה כמעט קרה, כשבמהלך המחצית השנייה בני יהודה כבר עלתה למקום השני בזכות יתרון 0:5 במקביל ל-1:2 של טבריה - ונראתה בדרך לליגת העל. אלא שטבריה הבקיעה שני שערים בדקות 73 ו-82 בדרך ל-1:4, בעוד שער של אום אל-פאחם שצימק ל-6:1 מנע, בין השאר, את העלייה.
מההתאחדות לכדורגל נמסר בתגובה: "אנו מפעילים מעקבים ומנהלים בדיקות אכיפה ומניעה שונות באמצעות חברת החקירות לאורך כל העונה וביתר שאת בתקופה האחרונה. החומר הרלוונטי הועבר למשטרת ישראל כחלק ממאבק בלתי מתפשר לשמור על טוהר הספורט. נמשיך לשתף פעולה בכל דרך כדי להבטיח הגעה לחקר האמת".