ברדה: "ידענו שאנחנו באים לנצח את המשחק הזה"
(באדיבות ONE)
הפועל באר-שבע ממשיכה להיות הקבוצה בכושר הטוב בליגת העל, כשאתמול רשמה את ניצחונה הרביעי ברציפות - 0:3 על הפועל חדרה באצטדיון טוטו-טרנר. מהרגע הראשון הציגה הקבוצה של אליניב ברדה יכולת התקפית גבוהה ויכלה אף לסיים את ההתמודדות בניצחון גבוה הרבה יותר.
בקרב אוהדי הקבוצה מתגבשת התחושה שבתקופה הנוכחית מציגה באר-שבע את הכדורגל הטוב ביותר בארבע השנים האחרונות, למעשה מאז הימים המוצלחים תחת ברק בכר כמאמן הקבוצה. את מירב הקרדיט על כך מקבל ברדה, שעד לאחרונה לא היה נקי מביקורת על היכולת של קבוצתו וכעת ראוי גם בצדק למחמאות.
1 צפייה בגלריה
מריאנו בריירו
מריאנו בריירו
פצוע. בריירו
(צילום: רויטרס)
ברדה מנהל את הסכל בשבועות האחרונים, בהן הקבוצה משחקת פעמיים בשבוע, בצורה פנטסטית. אתמול לדוגמא רק חמישה שחקנים שפתחו בהרכב בניצחון 0:3 על בני ריינה ביום ראשון, המשיכו לפתוח ולמרות זאת התוצאה שהשיגה הקבוצה בשני המשחקים זהה. גם אתמול מלך שערי הקבוצה העונה, רותם חטואל, לא פתח בהרכב, אך בניגוד למשחק נגד בני ריינה, בו כלל לא שותף, הפעם שולב כמחליף, כבש ונראה טוב מאוד. המצטיינים של הקבוצה אתמול היו שגיב יחזקאל ששוב הבריק מהעמדה החדשה שלו, מגן ימני וכבש שער שלישי בארבעה משחקים. דור מיכה המשיך ביכולת הנהדרת שלו מהשבועיים האחרונים וכך גם שי אליאס ששוב נכנס בצורה נהדרת לנעליים של מריאנו בריירו הפצוע.
במועדון הוחלט שהארגנטינאי לא יעבור ניתוח בברכו בשלב הזה והתקווה היא שפגרת המונדיאל הארוכה תאפשר לו לחזור לכשירות מלאה. בתקופה הקרובה ינצל בריירו את הזמן כדי לנסות לעבור שיקום פיזיותרפי. החשש הגדול הוא שבמקרה והליך השיקום השמרני לא יצלח, אז התרחיש הגרוע ביותר עבור בריירו הוא שיאלץ לעבור ניתוח ולמעשה יסיים את העונה.