מכבי ת"א צבעה אמש (שבת) את משחק העונה בצהוב, עם ניצחון 0:2 על מכבי חיפה. האלופה נותרה הבלתי מנוצחת היחידה בליגת העל ופתחה פער של 6 נקודות בפסגה על פני סגניתה, לה יש משחק חסר אותו תשלים ביום שלישי הקרוב, נגד בית"ר ירושלים (19:30, טדי).
דווקא הירוקים היו אלה שפתחו טוב יותר את המשחק, והגיעו למצבים קורצים מול השער של רועי משפתי, אבל גבי קניקובסקי היה זה שמצא ראשון את הרשת (18), ואלעד מדמון הכפיל וקבע את תוצאת הסיום (23) עוד במחצית הראשונה. החבורה של ברק בכר נותרה עם תחושות התסכול.
3 צפייה בגלריה
שחקן מכבי חיפה דיא סבע עם ליאור רפאלוב
שחקן מכבי חיפה דיא סבע עם ליאור רפאלוב
החמצות מסמרות שיער. סבע ורפאלוב אמש, בטדי
(צילום: עוז מועלם)
3 צפייה בגלריה
מאמן מכבי ת"א ז'רקו לאזטיץ' עם מאמן מכבי חיפה ברק בכר
מאמן מכבי ת"א ז'רקו לאזטיץ' עם מאמן מכבי חיפה ברק בכר
המנצח והמפסיד. לאזטיץ' ובכר בטדי
(צילום: עוז מועלם)
מצבים קורצים של דין דוד ודיא סבע (שספג קללות במשך כל המשחק) שלא נוצלו, עשו את ההבדל לתחושת אנשי המועדון. את מירב הביקורת ספג מערך ההגנה שהציב בכר, עם דגש על המגן ויטל אנסימבה. בקבוצה אף תהו מדוע בחר המאמן לספסל את עילי פיינגולד, שנמצא בכושר טוב. איתן אזולאי הציג משחק פושר, ומקומו במשחק הקרוב מול בית"ר ירושלים כלל לא מובטח.
"היינו טובים יותר ממכבי ת"א בכמה רמות", אמר שחקן במועדון. "היה להם יותר מזל משכל. החמצות כאלה וחוסר מזל כזה לא זכורים לנו. משפתי פשוט תפס יום נדיר. הפסדנו, אבל נרים את הראש והפנים קדימה לבית"ר".
3 צפייה בגלריה
שחקן מכבי חיפה דין דוד
שחקן מכבי חיפה דין דוד
בקרוב יוחתם שחקן חוד נוסף? דוד
(צילום: עוז מועלם)
נקודת האור בחיפה היה שריף כיוף, שעצר פנדל ומנע מבוכה גדולה יותר באמצעות הצלות נוספות. בחיפה מבינים שהחלק החסר בפאזל הקבוצה הוא חלוץ זר, לצידו של דוד. במועדון יאיצו את החיפושים אחרי שחקן כזה, שיוכל להצטרף מיידית.
הקהל הירוק, שלא היה יכול להגיע למשחק אמש בעקבות עונש רדיוס מהעונה שעברה, מאיים להחרים את המשחק מול בית"ר ירושלים בעקבות אירועים קודמים שחוו מול המשטרה המקומית. במועדון מעריכים כי בכל זאת למשחק מחרתיים בטדי צפויים להגיע כ-4,000 אוהדים.