"מאוויס צ'יבוטה סיכם את תנאיו בהפועל ת"א ואנחנו מעריכים שעד לסוף השבוע הוא יחתום רשמית במועדון". בהפועל ת"א אישרו הבוקר (שלישי) את חשיפת ynet, לפיה חלוץ מכבי חיפה סיכם אצל האדומים.
רק אחרי שהתברר להפועל כי צ'יבוטה לא בתוכניות המקצועיות של הקבוצה וכי ישנו סיכוי כי יגיע למתחם וולפסון, נעשתה פניה לסוכנו. יש לציין כי לצ'יבוטה הייתה גם הצעה מהליגה האזרית, אבל השחקן העדיף להישאר בישראל וישתכר כעת בהפועל כ-220 אלף אירו לעונה.
2 צפייה בגלריה
צ'יבוטה
צ'יבוטה
נרכש במיליון אירו רק לפני שנתיים. צ'יבוטה
(צילום: עוז מועלם)
במכבי חיפה רכשו את צ'יבוטה לפני שנתיים בתמורה למיליון אירו מהאלופה הבולגרית, לודוגורץ, אולם הוא לא השתלב במועדון תחת ברק בכר, שיחק מספר משחקים מועט ומסאי דגו החליט כי הוא לא יישאר בקבוצה. לכן בשלב זה הוא רק מתאמן ולא חלק מהסגל לקראת המשחקים באירופה.
בהפועל טענו הבוקר כי הם יסגרו את נושא המעבר שלו מול חיפה בימים הקרובים, לכל היותר עד סוף השבוע ובכך ישדרגו את החלק ההתקפי שלהם. מלבד הישאם לאיוס, ישנם אלן אוז'בולט ועומרי אלטמן הפצועים.
2 צפייה בגלריה
מאוויס צ'יבוטה שחקן מכבי חיפה
מאוויס צ'יבוטה שחקן מכבי חיפה
בקרוב יחליף קבוצה. צ'יבוטה
(צילום: עוז מועלם)
בהפועל ת"א עוד צריכים להחתים מגן ימני ויבחנו צירוף זר על חשבון הספרדי פבלו גונסלס, שכבר קיבל הודעה כי הוא לא בתוכניות לקראת העונה הבאה. "ההחתמה של סתיו למקין בשחטאר והנוכחות האדירה שלנו בנבחרות הצעירות רק מציגה עד כמה הפועל ת"א הפכה בשנה האחרונה לפס ייצור מדהים. המועדון הוא מנוף להשבחתם ושדרוגם", אמרו אצל האדומים.