סלובודן דראפיץ' הוצג כמאמן הפועל ת"א
(אבי חי)
עידן חדש בהפועל ת"א. סלובודן דראפיץ' העביר היום (שלישי) את אימון הבכורה שלו בוולפסון וכבר החל לחזק את הקבוצה. ניב זריהן, ששיחק בשנה שעברה בבית"ר ירושלים, חתם היום לעונה אחת עם אופציה לעוד אחת אצל האדומים. מיכאל זנדברג, שחקן העבר של המועדון ומאמן הנוער, ישמש כעוזרו של דראפיץ', ועומר דמארי שאימן עד כה את קבוצת הנערים, יתפוס את תפקידו של זנדברג.
ניב זריהן, בן 28, גדל במחלקת הנוער של מ.ס. אשדוד בה שיחק שש שנים לפני שעבר ב-2017 להפועל באר-שבע. בתקופתו במועדון מבירת הנגב זכה זריהן עם הדרומיים בשתי אליפויות, גביע וגם באלוף האלופים. ב-2020/21 חתם בבני יהודה, וכעבור עונה עבר לבית"ר ירושלים - שם גם שיחק עונה אחת לפני שהצטרף לקבוצתו החדשה של סלובודן דראפיץ'.
3 צפייה בגלריה
שחקן הפועל ת"א ניב זריהן
שחקן הפועל ת"א ניב זריהן
חיזוק ראשון להפועל ת"א בעידן דראפיץ'. ניב זריהן
(צילום: דוברות הפועל ת"א)
בשיחה מקצועית בין דראפיץ' לעומר בוקסנבוים, המנהל המקצועי, ביקש המאמן לקבל את היומיים הקרובים על מנת לראות מקרוב את הסגל ולקבל החלטות לגבי מספר שחקנים מתנדנדים. גודפריד רומארטו, הקשר האחורי ההולנדי שכבר קיבל הודעת שחרור, ינסה להרשים את מאמנו החדש ולשנות את ההחלטה. האדומים נמצאים בבעיה מאחר וחלון ההעברות באירופה נסגר ואין לאן להעביר אותו במכירה, למעט קבוצות בארץ.
3 צפייה בגלריה
סלובודן דראפיץ' מאמן הפועל ת"א
סלובודן דראפיץ' מאמן הפועל ת"א
יקבל החלטות לגבי מספר שחקנים מתנדנדים. דראפיץ'
(צילום: עוז מועלם)
לפני החתמתו של זריהן מטרת של הקבוצה היא לצרף קשר אחורי שחקן התקפה, ושוער. אם כי בשלב הזה נראה שסטפן מרינוביץ', השוער מניו זילנד שהגיע בקיץ מהפועל נוף הגליל, יישאר בקבוצה לפחות עד ינואר. כאמור, מאחורי הקלעים עוד יש ניסיון למצוא מחליף לשוער המאכזב שכבר לפני שלושה שבועות קיבל מסרים כי מחפשים לו מחליף, אולם לא ברור אם יעמדו בכך.
אמיר ברקוביץ', שחקן הכנף של מכבי נתניה, הוא אחד השחקנים שדראפיץ' סימן כמי שהוא רוצה לצרף בימים הקרובים. בהפועל גם בדקו מול הפועל באר-שבע את העלויות של דוד קלטינס שדראפיץ' מכיר מקרוב, וינסו להביא אותו למועדון.
בחלק הקדמי, כבר לפני כמה ימים היה ניסיון לצרף את שגיב יחזקאל מהפועל באר-שבע, אך המגעים הואטו במעט, בין היתר מאחר ומדובר בשחקן כנף שמאל בו משחק הישאם לאיוס, שמציג יכולת נהדרת מאז פתיחת העונה. ברשימה של דראפיץ' ניתן למצוא גם את שמותיהם של יעקב בריהון מאשדוד וניב זריהן.
3 צפייה בגלריה
שגיב יחזקאל מול מתן בלטקסה
שגיב יחזקאל מול מתן בלטקסה
המגעים להבאת יחזקאל הואטו במעט, בין היתר בשל היכולת הטובה של לאיוס
(צילום: עוז מועלם)
"יש פה סגל מצוין", אמר דראפיץ' לאנשי המועדון, ואלו אמרו הבוקר: "עם יחסי האנוש המצוינים שלו, החיבוק שלו, דראפיץ' יכול להעיף פה את הסגל". דראפיץ' חתום לעונה אחת בלבד, עם אופציה לעונה נוספת במידה והפועל תעלה לפלייאוף העליון.
פורסם לראשונה: 07:08, 20.09.22