בכר: "עוד ניתקל בבונקרים, נצטרך לדעת לפצח"
(באדיבות ONE)
טעם חמוץ-מתוק במכבי חיפה אחרי ה-0:1 הדרמטי על הפועל חדרה, ניצחון שצימק את הפער ממכבי ת"א שבפסגה לנקודה אחת בלבד. מצד אחד, הירוקים השיגו שלוש נקודות חשובות. מצד שני, ללא החמצת פנדל של מנשה זלקה בדקה ה-96 - הקבוצה של ברק בכר הייתה מסיימת משחק נוסף ללא ניצחון ועוד מול יריבה שלא הייתה אמורה להקשות עליה.
"אנחנו חייבים 'להרוג' משחקים כאלה", הודו בחיפה וביקרו את המשחק ההגנתי של חדרה: "קשה לשחק מול קבוצה שבאה לצופף ורק להפריע. חדרה הרחיקו כדורים ומשכו זמן כאילו מדובר במשחק בין קבוצה מליגת העל לקבוצה בליגה ג'. זה היה מביך, אבל בשורה התחתונה אנחנו שמחים שידנו הייתה על העליונה".
3 צפייה בגלריה
ג'וש כהן
ג'וש כהן
שחקני חיפה חוגגים עם ג'וש כהן את עצירת הפנדל והניצחון הדרמטי
(צילום: גיל נחושתן)
3 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
לא פשוט. בכר
(צילום: גיל נחושתן)
מאור לוי הצעיר, שנכנס כמחליף, ספג שריקות בוז מאוהדי חיפה, שלא שכחו לו את היכולת הרעה במחזור הקודם מול בני ריינה. אם לא די בשריקות בוז, היה ניתן לראות שלוי חש חוסר ביטחון. בתחילה הוא איבד כדור בהתקפה עם יתרון מספרי, שהייתה חייבת להסתיים בשער. לאחר מכן, היה זה שגרם לפנדל לזכות חדרה.
בחיפה גיבו את הקשר הצעיר ואמרו: "מאור לוי חלק משלוש אליפויות, אחת בנוער ושתיים בבוגרים. לכולם יש תקופות פחות טובות. מאור שחקן בית שגדל פה וגם בימים כאלו הוא גאווה. אנחנו נחזק אותו ונעזור לו, הקהל הגדול תומך בו. אנחנו כקבוצה בטוב וברע ביחד".
3 צפייה בגלריה
ג'וש כהן
ג'וש כהן
כהן, רגע לפני הפנדל של זלקה. דרמה גדולה
(צילום: גיל נחושתן)
בחיפה זעמו על האוהד שהשליך כדור לכר הדשא מהיציע הצפוני בזמן בעיטת הפנדל של חדרה. למזלה של חיפה, הכדור לא הגיע לדשא בזמן הבעיטה ולכן לא נפסקה אחת חוזרת. בחיפה הבהירו כי לא ירפו עד שייתפס את אותו אוהד: "נעיף אותו לצמיתות ממשחקי הקבוצה עם תביעה, הכל מצולם".
בתוך כך, בחיפה החמיאו לעומר אצילי, שלמרות שלא כבש, הגיע להרבה מאוד מצבים. גם צ'ארון שרי זכה לשבחים כשמספר פעולות שלו גרמו לקהל הירוק להנאה גדולה. בחיפה יודעים שהמשחק מול עירוני קריית שמונה בשבת הקרובה הוא מכשול גדול, מה עוד למחרת הקבוצה תמריא לצרפת לקראת המפגש הנוצץ מול פ.ס.ז'. בכל מקרה, בכר צפוי לעלות את ההרכב החזק ביותר שלו לשני המשחקים.

ארבעה אוהדים נעצרו

במהלך המשחק אמש, נזרקו לעבר שוער הפועל חדרה רובי לבקוביץ' חפצים. ארבעה אוהדים נתפסו במהלך האירוע ונגדם הוגשה תלונה במשטרה. במקביל נשלח אליהם מכתב אשר מודיע על ביטול המנוי לאלתר ועל האופציה לרכוש כרטיסים למשחקי הקבוצה בעתיד.
"מועדון כדורגל מכבי חיפה רואה בחומרה את תופעת זריקת החפצים וימשיך להיאבק בה. מדובר באקט אלים, העלול לפגוע במי מהשחקנים/שופטים שנמצאים על כר הדשא וכן באקט אשר פוגע במועדון תדמיתית וכלכלית וכן מבחינה מקצועית, במהלכו התקין של המשחק", נאמר בהודעת המועדון.