לאחר התיקו המאכזב בליגה מול עירוני קריית שמונה, רוצה מכבי ת"א לחזור לחייך כשתארח מחר (שלישי, 20:00) את בני סכנין במסגרת שמינית גמר גביע המדינה. משחק הגביע מחר אמור להיות משחקו האחרון של ולדימיר איביץ' על הקווים.
ערן זהבי התייחס למפגש עם סכנין: "מדובר ביריבה מאוד קשה, אנחנו מכבדים כל יריבה שמגיעה אלינו. זה משחק מאוד קשה אבל אנחנו משחקים בבית שלנו, עם הקהל שלנו, ואנחנו צריכים לעלות שלב בגביע. זו המטרה. ברור שלא יהיה משחק קל, נצטרך לעשות את זה בעבודה קשה וזה מה שאנחנו מתכוונים לעשות".
1 צפייה בגלריה
שחקן מכבי ת"א ערן זהבי
שחקן מכבי ת"א ערן זהבי
"ברור שלא יהיה קל". ערן זהבי
(צילום: אתר מכבי ת"א)
כוכב הצהובים דיבר גם על האכזבה מול קריית שמונה: "אני באמת חושב ששיחקנו משחק טוב בקריית שמונה, עם הרבה מאוד מצבים, ככה שהאכזבה מובנת אבל הדרך היתה נכונה".
על המעבר מהליגה לגביע: "הגביע זה משהו אחר לגמרי, משחקים יכולים להתפתח כך או אחרת, אבל אנחנו צריכים לבוא ממוקדים ומפוקסים כדי לעלות שלב. זה הדבר הכי חשוב בגביע. אף אחד לא יזכור את הדרך, גביע זו אחת המטרות שלנו השנה, כמו בכל שנה במכבי תל אביב, הולכים על כל התארים, אז מחר זה עוד משחק מאוד מאוד חשוב".
כאמור, מחר אמור להיות משחקו האחרון של ולדימיר איביץ' כמאמן מכבי ת"א, לפני המעבר הצפוי שלו לקרסנודאר הרוסית. עדיין לא ברורה זהות המחליף, אך כפי שפורסם לראשונה ב-ynet, הצהובים כבר סיכמו עם מחליף למאמן הסרבי, שעשוי לעמוד על הקווים כבר במשחק הקרוב של הקבוצה בליגה מול מ.ס. אשדוד.