בעקבות הירי המאסיבי מלבנון לעבר צפון הארץ, פיקוד העורף ביטל היום (שבת) את האישור החריג שנתן לקיום המשחק בין בני סכנין לבית"ר ירושלים, שאמור היה להיערך הערב בעכו - והוא נדחה למועד אחר.
כל זאת, כאמור, על רקע המטח הכבד מלבנון שכלל מעל 100 רקטות ששוגרו לאזור חיפה ולגליל המערבי והובילו, בין השאר, למותו של תושב עכו מפגיעת רסיס כששהה בתוך מכוניתו.
2 צפייה בגלריה
האצטדיון בעכו
האצטדיון בעכו
האצטדיון בעכו
(צילום: גיל נחושתן)
תיעוד מזירת הפגיעה בקריית אתא
(צילום: גיל נחושתן, תיעוד מבצעי מד"א)
כבר בשעות הבוקר הודיעה בית"ר כי העבירה את שהייתה ממלון בצפון לאזור ת"א לקראת המשחק. בהמשך שחקני הקבוצה איימו כי הם לא יופיעו אליו אם אכן יתקיים במועדו המקורי.
2 צפייה בגלריה
תיעוד מזירת הנפילה בעכו
תיעוד מזירת הנפילה בעכו
תיעוד מזירת הנפילה בעכו
(צילום: תיעוד מבצעי מד״א)
תיעוד מזירת הנפילה בעכו
(צילום: תיעוד מבצעי מד״א)

הפועל חיפה וטבריה ישחקו בסמי עופר

הפועל חיפה ועירוני טבריה בחנו מול המינהלת את האפשרות לדחות את המשחק ביניהן הערב (19:30, סמי עופר) - זאת גם כן בשל השיגורים הרבים מלבנון לצפון הארץ. כרגע המינהלת מסרבת וגם פיקוד העורף מאשר את קיומה של ההתמודדות.
בחיפה טענו מההתחלה כי "זה לא מצב אידאלי לקיים את המשחק בסמי עופר ללא קהל, בזמן שחלק מהשחקנים שלנו גרים באזור. מהבוקר יש עשרות שיגורים ואזעקות, והם לא יכולים להיערך בצורה ספורטיבית למשחק ולהתכונן כראוי".
גם המשחק במסגרת ליגת העל בכדורסל בין הפועל חיפה לאליצור נתניה ייערך כמתוכנן באולם רוממה (20:30). בהודעת מינהלת הליגה נמסר כי "מינהלת הליגה בחנה את האפשרות לבצע החלפת ביתיות ולקיים את המשחק בנתניה, אך הפועל חיפה בחרה לבסוף להשאיר את המשחק באולמה הביתי. נדגיש כי עמדת מינהלת הליגה היא שיש לקיים את המשחקים באופן רציף ככל הניתן בהתאם להנחיות פקע"ר ולכן נמשיך לקיים הערכות מצב שוטפות ולקבל החלטות בהתאם".
פורסם לראשונה: 11:48, 19.10.24