א.א.ק אתונה רוצה את פרנצדי פיירו, ותנסה לרכוש אותו ממכבי חיפה עוד בחלון ההעברות הנוכחי של הליגה ביוון, שייסגר ביום רביעי. א.א.ק הציעה לירוקים 3.5 מיליון אירו, ולשחקן עצמו מיליון אירו לעונה בחוזה לשלוש שנים. החוזה של פיירו נגמר בתום העונה הנוכחית, אך לקבוצה יש אופציה להאריך אותו בשנה נוספת.
החלוץ בן ה-29 של נבחרת האיטי התחיל נהדר את העונה השלישית שלו במכבי חיפה, כשכבר יש לו שלושה שערים ושני בישולים בארבעה משחקים באירופה ובליגת העל - וגם נראה שהשותפות שלו עם דין דוד בחוד עובדת נהדר.
1 צפייה בגלריה
פיירו חוגג
פיירו חוגג
פיירו חוגג
(צילום: עוז מועלם)
הירוקים רכשו אותו מגנגאן הצרפתית תמורת 1.6 מיליון אירו בקיץ 2022. הוא זכה עם הקבוצה באליפות ושיחק במדיה בליגת האלופות. בסך הכל יש לו 43 שערים ו-18 בישולים ב-106 הופעות בכל המסגרות במדי מכבי חיפה. כידוע, סגנית האלופה הישראלית כבר נאלצה להיפרד הקיץ משני זרים משמעותיים מאוד שלה, המגינים פייר קורנו ודניאל סונדגרן, כמו גם מצ'ארון שרי שהושאל כבר בינואר.
א.א.ק אתונה, אחת הקבוצות הגדולות בייון, זכתה ב-13 אליפויות - האחרונה ב-2023 - ו-16 גביעים. את העונה הקודמת היא סיימה במקום השני, ובסגל שלה ניתן למצוא את אקס בית"ר ירושלים ליוואי גרסיה, גיבור האליפות של א.א.ק ב-2023/23, כמו גם כמה שמות מוכרים כמו סטיבן צובר השווייצרי ואריק לאמלה הארגנטינאי. העונה היא השיגה שבע נקודות בשלושה מחזורים ומדורגת בינתיים במקום השלישי, אך גם הודחה מאירופה כבר בסיבוב המוקדמות השלישי של הקונפרנס-ליג.