הבעלים החדש של הפועל ת"א אדמונד ספרא נחוש להחתים מיידית את יוסי בניון כמנהל המקצועי. על מועמדותו לתפקיד של שחקן העבר, שהיה המנהל המקצועי של נבחרת ישראל ובית"ר ירושלים, פורסם לראשונה ב-ynet.
השניים קיימו שיחה ארוכה כבר שלשום, אחרי ההפסד של האדומים להפועל ראשל"צ במחזור הראשון של הליגה הלאומית. ספרא החליט להאיץ את מינוי המנהל המקצועי, ואחרי שתחילה קיים שיחות וידיאו עם מספר מועמדים לתפקיד יחד עם המנכ"ל עמית פסט, לקח את המושכות בעצמו והוא זה שמנהל ישירות את השיחות מול בניון.
1 צפייה בגלריה
יוסי בניון מסיבת עיתונאים נבחרת
יוסי בניון מסיבת עיתונאים נבחרת
בדרך לליגה הלאומית? בניון
(צילום: עוז מועלם)
בין השניים עדיין לא מתנהל מו"מ, אלא בעיקר שיחות על האחריות המיועדת לבניון, כשספרא מעוניין שהוא יהיה אמון על כל השדרה המקצועית, מגילאי הילדים ועד לבוגרים, כולל בניית אקדמיה הישגית, עבורה יוקצה תקציב גבוה. בכל מקרה, ברגע שיינתן אור ירוק למינוי, יתנהל מו"מ מול סוכנו של בניון, אבי נמני.
במועדון ישנו קונצנזוס מוחלט סביב מינויו של בניון, היחיד מבין המועמדים שכבר מנוסה בתפקיד. אך בכל מקרה, בסופו של דבר מדובר בהחלטה של איש אחד, ספרא, שכאמור מעוניין להחתימו מיידית. ההתלבטות היא בעיקר מצידו של בניון, שאחרי החוויה הרועשת בנבחרת ישראל חשב תחילה להתרחק מהכדורגל הישראלי.
ספרא מבין כי מינוי מנהל מקצועי זר בסטטוס הנוכחי של הפועל ת״א הוא בעייתי, מאחר והמועדון משחק בליגת המשנה, מה שמחייב היכרות עמוקה ומהירה יותר עם הכדורגל הישראלי. במועדון מנסים להחתים מגן שמאלי ושחקן כנף ימין לקראת סיום חלון ההעברות. הערב (חמישי, 19:00) תארח הפועל ת״א הפועל פ״ת בבלומפילד לקרב היורדות הטריות לליגה הלאומית.