עידן יוסי אבוקסיס בבית"ר ירושלים הסתיים והקבוצה כבר עם הפנים קדימה לקראת הדרבי מול הפועל ביום ראשון (20:00) בטדי. מי שידריך את הקבוצה הוא גל כהן, עוזרו של אבוקסיס שקודם כעת למשרת המאמן הראשי.
כהן העביר היום (שישי) את אימון הקבוצה ובסיומו גם התייחס לימים הסוערים האחרונים במועדון. "קודם כל, זו סיטואציה לא רגילה", אמר כהן. "בדרך כלל כשמאמן לא ממשיך אז זה כי יש תקופה לא טובה, משבר ותוצאות לא מרשימות. זאת קבוצה עם ביטחון ושחקנים שמשתפרים ממשחק למשחק, צריך את האלמנט של המזל ולדעת 'להרוג משחקים' שאנחנו מובילים בהם. שופטים אותנו לפי המשחק האחרון וזה הקרוב הוא הדרבי. שם ישפטו אותנו, צריכים להביא את הנקודות".
2 צפייה בגלריה
כהן באימון בית"ר ירושלים, היום
כהן באימון בית"ר ירושלים, היום
כהן באימון בית"ר ירושלים, היום
(צילום: אורן בן חקון, ONE)
2 צפייה בגלריה
"שעון החול הולך ואוזל". כהן
"שעון החול הולך ואוזל". כהן
"שעון החול הולך ואוזל". כהן
(אורן בן חקון)
"שעון החול הולך ואוזל, אנחנו שבעה משחקים לסיום העונה הסדירה וכל מפגש הוא עולם ומלואו", המשיך כהן. "דרבי זה דרבי ויש לו חשיבות עצומה מבחינת הקהל ומבחינת הטבלה, אנחנו נעשה הכל כדי לנצח אותו, לשמח את האוהדים ולהמשיך את התקופה הטובה שאנחנו נמצאים בה למרות הסערה ביומיים האחרונים".
ובעניין אחר: הפרטים מאחורי הקלעים על תחלופת ההודעות בין אברמוב לאבוקסיס ממשיכה להיחשף. לטענת בית"ר, המאמן שלח את ההודעה הבאה לבעלים אברמוב שמוכיחה כי הוא רוצה להתפטר מתפקידו: "אם לא היו מבטיחים לי שיש אנשים מאחוריי מבחינה כספית, יכול להיות שהייתי ממשיך וסובל את זה". בקבוצה הבהירו: "ההודעה הזו מוכיחה יותר מכל דבר שהוא רצה להתפטר במידה והיה מקבל את הפיצוי. אחרת לא היה עוזב".
בתוך כך, קשר הקבוצה תרזי תומא הושאל לקסימפשה הטורקית עד לסיום העונה, ויחזור לאחר מכן, מאחר שהוא חתום לעוד עונה פרט לעונה הנוכחית.