מכבי חיפה רשמה הערב (שבת) הפסד 3:1 למ.ס אשדוד ובכך נתנה הרבה תקווה למכבי ת"א והפועל באר-שבע, שיישחקו אחת מול השנייה מחרתיים ויוכלו להקטין את הפער בפסגה
ברק בכר המורחק לא עמד על הקווים הערב, גיא צרפתי שמילא את מקומו אמר בסיום: "סטטיסטית, קבוצות צמרת מאבדות פה נקודות. התוצאה הייתה לרעתנו. המשחקים פה קשים אבל זה לא תירוץ. פתחנו טוב אבל יצאנו מאיזון. לחצנו והיינו צריכים לכבוש, מחצי התקפה הם כבשו והמשחק היה גמור. על הסיפסול של אצילי אמר צרפתי: "זאת החלטה של המאמן. הרבה מאוד שחקנים עברו את זה. אצילי הוא אחד השחקנים הכי חשובים שלנו. אנחנו מרוצים מכמות המצבים שהגענו אליה".
2 צפייה בגלריה
שחקני מכבי חיפה מאוכזבים
שחקני מכבי חיפה מאוכזבים
שחקני מכבי חיפה מאוכזבים
(צילום: עוז מועלם)
2 צפייה בגלריה
דין דוד
דין דוד
דין דוד
(צילום: עוז מועלם)
דיא סבע הוסיף: "לא רציתי לחגוג ככה שער בכורה. היה לנו משחק פחות טוב. אנחנו יודעים את זה. אנחנו צריכים להסתכל על המשחק הבא מול בית"ר ירושלים. זה שבכר לא היה על הקווים זה לא תירוץ להפסד".
מאמן אשדוד רן בן שמעון אמר: "אפשר להגיד שזה הניצחון הכי גדול שלנו העונה, הגענו להרבה מצבים. הרבה מאוד שחקנים היו בתפוקה גבוהה שלהם. מיכאל אוחנה זה סיפור מדהים, הוא חזר אחרי פציעה ארוכה. הוא מהטופ של הכדורגל הישראלי. אף אחד לא יכול לצפות מה יקרה בכדורגל, הסיפור של הפלייאוף העליון פתוח לגמרי".
מיכאל אוחנה סיכם: "שמח מאוד מההופעה שלנו היום. נתנו את הנשמה עד הרגע האחרון. לא רוצה לדבר על מה שהיה בעבר. אני מאוד מחובר למועדון ושמח לחזור לכאן"