זה לקח 21 שנה ועוד שבעה מחזורי ליגה, אבל בסופו של דבר זה הגיע. הפועל ירושלים במתכונתה החדשה השיגה אמש (שבת) ניצחון ראשון בליגת העל, 0:1 על מכבי פתח תקווה, משער של עידן שמש בדקה ה-88.
הניצחון של העולה החדשה סימן שני דברים. הראשון, ניפץ את תקרת הזכוכית ואת הלחץ איתו הקבוצה הגיעה להתמודדות – מקום אחרון בטבלה ואפס ניצחונות בשמונה מחזורים, והשני הוא שהמשחק אתמול היה המשך די ישיר למחזורים האחרונים, שבהם הקבוצה העזה לשחק כדורגל התקפי.
2 צפייה בגלריה
חדידה חוגג
חדידה חוגג
ניצחון בכורה העונה. שחקני הפועל ירושלים חוגגים
(צילום: אלכס קולומויסקי)
שמש, שכבש את שערו השני העונה מתוך שלושה בסך הכל של העולה החדשה, הוכיח למאמנו שלא ספר אותו במחזורים הראשונים, ששווה לקחת אותו בחשבון, כשאתמול הוא שוב עלה מהספסל.
"הניצחון הזה מוקדש לקהל שלנו שלמרות התקופה הלא טובה ממשיך לבוא ולעודד", אמר שמש, מי שהיה מלך השערים של הקבוצה בליגה הלאומית. "ברור שאני רוצה לפתוח בכל משחק, אבל זו ההחלטה של המאמן. אני מקווה שבשבוע הבא כבר אפתח ומקווה שנצא לתקופה טובה יותר".
2 צפייה בגלריה
זיו אריה
זיו אריה
"קם כל בוקר כדי לעשות את המועדון הזה טוב יותר". זיו אריה
(צילום: עוז מועלם)
למרות הניצחון, במועדון יודעים שעדיין יש עוד הרבה מה לשפר. גם אתמול הפועל עדיין לא הראתה יציבות ונהנתה מיום חלש גם של התקפת פתח תקווה, ומי שקיבלו את מירב המחמאות היו צמד הבלמים הזרים, אילוז' יאו ו-אונדז'יי באצ'ו.
אריה בסיום המשיך לשדר אופטימיות ואמר: "אני קם כל בוקר כדי לעשות את המועדון הזה טוב יותר. ידענו שנבוא עם קבוצה צעירה ותקציב נמוך, בנינו וצריך סבלנות".