נבחרת ישראל תשחק מחר (שני, 21:45) מול איטליה, במסגרת המחזור הרביעי בליגת האומות. החבורה של רן בן שמעון תגיע אחרי שלושה הפסדים, ותנסה לחלום על נקודה ראשונה בבית הקשה. לאיטליה יש מנגד 7 נקודות והיא רוצה לסיים במקום הראשון, במחזור הקודם היא סיימה ב-2:2 מול בלגיה.
לקראת המפגש, התייחס מאמן איטליה לוצ'אנו ספאלטי למצב בישראל: "יש אנשים בישראל שמתנגדים למלחמה, ואנחנו באים גם לשכנע אחרים שהמלחמה חייבת להסתיים. התפקיד שלנו הוא לשכנע אותם שהמלחמה צריכה להיגמר".
1 צפייה בגלריה
לוצ'אנו ספאלטי
לוצ'אנו ספאלטי
התבטא פוליטית. לוצ'אנו ספאלטי
(צילום: FRANCK FIFE / AFP)
על המשחק עצמו אמר המאמן: "ישראל מהירה וטכנית מאוד, היא משחקת בשיטות שונות, לעיתים עם שלושה בהגנה ולעיתים עם ארבעה. עלינו להיזהר בעיקר מהתקפות מתפרצות, כי יש להם שחקנים מהירים וטכניים מאוד".
"נצטרך להיות ממוקדים וממוקמים היטב על המגרש, אנחנו יודעים שעלינו לשחק את המשחק מול האוהדים שלנו וכראוי, המיקוד חייב להיות על עצמנו ועל איך ניגש למשחק בניסיון להשיג תוצאה טובה".

בן שמעון: "רוצים להיות תחרותיים"

גם נבחרת ישראל ערכה מסיבת עיתונאים לקראת המשחק. מאמן הנבחרת רן בן שמעון אמר: "אנחנו מנסים להיות מרוכזים בכדורגל. מאוד חשוב לי לראות התקדמות ושנהיה תחרותיים, תוצאות זה דבר חשוב. הגישה תהיה דומה למשחק נגד צרפת, זה בית מאוד קשה. אני רוצה שנהיה תחרותיים עד הסוף".
דור פרץ הוסיף: "אנחנו רוצים להמשיך להתפתח כקבוצה מאוחדת. זאת המטרה שלנו. המצב בישראל לא קל, אבל מצד שני יש לנו פריבילגיה לשחק כדורגל. רוצים לגרום לכולם לשמוח. אנחנו רוצים להיות מרוכזים במשחק ולא במה שמסביב.