בסביבתו של ערן זהבי מעריכים כי הוא ימשיך לעונה נוספת במכבי ת"א, אחרי שכבר סגר עקרונית בקבוצה - כפי שפורסם לראשונה ב-ynet.
זהבי סיכם מול בעלי מכבי ת"א, מיץ' גולדהאר, אף את שכרו, שמתברר כי יופחת בכ-15-20 אחוז, לאזור ה-800 אלף אירו לעונה. על-פי המתווה, כוכב מכבי ת"א, שנבחר לשחקן העונה של מינהלת הליגות, יצטרך להשיב בפרק זמן של 10 ימים אם הוא מממש את ההסכם וממשיך לשחק או מחליט לפרוש.
2 צפייה בגלריה
שחקני מכבי
שחקני מכבי
צפוי להישאר לעונה נוספת. זהבי
(צילום: עוז מועלם)
2 צפייה בגלריה
סוכנו של זהב. רונן קצב
סוכנו של זהב. רונן קצב
סוכנו של זהב. רונן קצב
(צילום: שחר גרוס, ONE)
אחרי שסיים את העונה האחרונה עם אליפות ותואר מלך השערים המשותף עם דין דוד, סוכנו רונן קצב סיכם את מסגרת שכרו מול מכבי ת"א. עתה ממתינים בקבוצה לאור הירוק מהשחקן כי הוא מממש את ההסכם. מבחינת זהבי ההחלטה לגבי מימוש החוזה אינה קשורה לעתידו של רובי קין, המאמן האירי שנפגש עם גולדהאר בקנדה וגם הוא אמור להשיב להצעה המשודרגת של הבעלים.
במכבי הודיעו אתמול על ההחלטה לממש את אופציית הארכת חוזהו של גבי קניקובסקי, אולם מאחורי הקלעים נודע כי הקשר, שחתם בסוכנות שחקנים אנגלית, מעוניין לצאת כבר בקיץ הזה לליגה בכירה באירופה.
שגיב יחזקאל כבר סיכם את תנאיו במכבי ת"א. השחקן צפוי לקבל בימים הקרובים את השחרור הרשמי המיוחל. יחזקאל, שהעדיף את ההצעה של מכבי ת"א על פני זו של מכבי חיפה, סגר גם הוא דרך קצב את שכרו - 550 אלף אירו לעונה.
צפו: שחקני מכבי חוגגים עם הקהל
(באדיבות ONE)