הפועל באר-שבע ממשיכה במסע ההידרדרות שלה. אמש (שני) רשמה מחזיקת הגביע הפסד שלישי ברציפות והפעם 1:0 למכבי נתניה, עם שער בדקה ה-97.
אם נודה על האמת, זה היה משחק שלא התעלה לרמה גבוהה, ובהתחלה זה הרגיש כמו תיקו מאופס טיפוסי. אבל בסוף נתניה חגגה 0:1 דרמטי בתוספת הזמן משער בנגיחה של אחמד סלמן וגרמה להפועל באר-שבע לתפוס את הראש.
2 צפייה בגלריה
מאמן הפועל באר-שבע אליניב ברדה
מאמן הפועל באר-שבע אליניב ברדה
"הקבוצה הזאת שווה יותר". ברדה
(צילום: יאיר שגיא)
"התחושות נוראיות, זה כואב מאוד", אמר אליניב ברדה, "במחצית השנייה היינו הרבה יותר טובים מאשר במחצית הראשונה, בה לא עשינו כלום ממה שתירגלנו. כמו שהפסדנו בדקה הזאת היינו יכולים גם לנצח אם תורג'מן היה מבקיע. אני לא חושב שהגיע לנו להפסיד, הקבוצה הזאת שווה יותר. השחקנים האלה שווים יותר. היה כואב להפסיד ככה".
בבאר-שבע נערכו למשחק הזה מעבר להיערכויות רגילות, באספות ברדה והקבוצה למדו את הטעויות בעיקר בחלק ההגנתי והציפייה הייתה להציג יכולת טובה יותר מול נתניה, אבל גם אתמול זה לא עבד. זה נראה שהפועל באר-שבע לא הגיע לעונה הזאת ולא מצליחה לעמוד בציפיות, ואין ספק שהקהל האדום חסר ביציעים.
2 צפייה בגלריה
שחקני הפועל באר-שבע
שחקני הפועל באר-שבע
שחקני הפועל באר-שבע. מציגים יכולת חלשה
(צילום: יאיר שגיא)
צפו: ברדה מדבר אחרי הפסד שלישי ברציפות
(צילום: ONE)
ברדה אמנם נחשב לסמל בבירת הנגב, אבל עם כל הערכה למאמן הקהל כבר מתחיל לאבד סבלנות ולא חוסך בביקורות ברשת. "אנחנו מבינים את הביקורת של האוהדים ובאמת מנסים לפתור את המצב על הצד הטוב ביותר, זה לא פשוט, בעיקר מנטלית. יש רצון גדול לשמח את הקהל בעיקר עקב המצב במדינה, ואנחנו נצא מהתקופה הרעה הזאת". אמר גורם במועדון.
נכון לעכשיו, לא צפוי זעזוע במועדון, אך נראה שאם הקבוצה תמשיך באותה מגמה לא מן הנמנע שיהיה זעזוע בהמשך. באר-שבע תנסה להתאושש בשבת הקרובה במשחק חוץ מול מכבי פ"ת כאשר למרות המצב ברדה עדיין אופטימי: "כל שחקן צריך להביא יותר איכות. אם נמשיך בעבודה הזאת אני מאוד מאמין בשחקנים האלה שיודעים שהם שווים יותר. הקהל צופה בבית והוא סופר חשוב לי. אני יודע מה צריך לתקן ואני אנסה לעשות את זה".