מחזור שני ברציפות שמכבי חיפה לא מצליחה לנצח. אחרי ה-0:0 מול הפועל ת"א, הגיעה הערב (רביעי) תוצאת תיקו נוספת - 2:2 בחוץ מול נועלת הטבלה ערב המחזור, הפועל פ"ת.
בעוד שבוע הירוקים יתארחו בבלומפילד אצל מכבי ת"א, אבל נכון להיום עשר נקודות מפרידות בין השתיים. "נגד הפועל ת"א היה לנו לפחות משחק טוב, הפעם היינו מאוד חלשים", הודה בסיום מאמן חיפה, מסאי דגו. "שבוע לא טוב עבורנו. המחצית הראשונה הייתה הכי גרועה שלנו העונה. החילופים קצת הרימו את הרמה, אבל עדיין היינו חלשים. לקחנו את הנקודה הזאת במזל".
3 צפייה בגלריה
דגו
דגו
נקודה מאכזבת מבחינתו. דגו
(צילום: יאיר שגיא)
3 צפייה בגלריה
שרי ובראון
שרי ובראון
שרי ובראון
(צילום: יאיר שגיא)
"פער 10 נקודות ממכבי ת"א? אני אדם מאוד מאמין", המשיך דגו. "אנחנו צריכים לנצח ואז להסתכל על דברים כאלה. ברגע שמפסידים ומאבדים נקודות, לא מעניין אותי מה קבוצות אחרות עושות".
דגו נשאל על מעמדו בקבוצה וענה: "אני מסתכל מה אני עושה טוב ולא טוב. תמיד אהיה בשביל השחקנים. במשחק הבא צריכים לבוא ולהתפוצץ".
3 צפייה בגלריה
גולדברג חוגג
גולדברג חוגג
"מה שקורה זו עייפות החומר". גולדברג
(צילום: יאיר שגיא)
שון גולדברג, שכבש את השער הראשון של הקבוצה, אמר: "האליפות עוד רחוקה, יש עוד המון משחקים ורוצים להסתכל על ההווה. יש הרבה דברים לתקן, חווינו זאת על בשרנו".
"מה שקורה זו עייפות החומר", המשיך הבלם. "לפעמים דברים לא הולכים כמו שרוצים, נצטרך לשפר את זה. לא מעניין להסתכל רחוק או על קבוצות אחרות, רק איך להיראות טוב יותר ולשמח את הקהל שגם אחרי משחק כזה נמצא מאחורינו".
מהעבר השני, מאמן הפועל פ"ת עופר טסלפפה, שעצר רצף של חמישה הפסדים, סיכם: "אנחנו בתקופה פחות טובה, להפסיד חמישה משחקים ברצף כשאתה לא אמור להפסיד את כולם זה לא פשוט. חושב שמהדקה הראשונה היינו הכי מחויבים שיש. יכולנו להבקיע עוד שערים, התעייפנו ב-10 הדקות האחרונות. השגנו נקודה, אבל עם עוד תעוזה וחוצפה היינו יכולים לצאת עם שלוש".