אחרי שהובסה 3:0 על ידי הונגריה בדברצן במשחק הראשון של רן בן שמעון על הקווים, נבחרת ישראל עברה לבירה בודפשט, שם היא תפגוש מחר (שלישי, 19:00) את בלארוס למשחק ידידות נוסף. ישראל פגשה את בלארוס פעמיים במהלך קמפיין מוקדמות היורו האחרון, ובשני המקרים השיגה ניצחון רק בזכות שער בתוספת הזמן.
כשנשאל במסיבת העיתונאים לקראת המשחק על איזו נבחרת הוא רוצה לראות מחר, ענה בן שמעון: "נבחרת שקודם כל הרבה יותר קשה לה לקבל גולים. אני חושב שברמה התחרותית הגבוהה, נבחרות שמצליחות בעולם זה נבחרות שסופגות מעט שערים, שקשה מאוד מאוד להבקיע להן. אני מאמין שיהיה לנו חלק קדמי שיידע לייצר. ובטח (שארצה לראות) נבחרת עם מודעות הרבה יותר גדולה להתחלת משחקים, לדקות מכריעות. אבל אנחנו נמצאים איתם, כתף אל כתף. אנחנו נצטרך להתנתק מהפופוליזם ולהיות ענייניים לגבי הדברים שנרצה לראות מהנבחרת ברגעים האמיתיים שלה".
1 צפייה בגלריה
בן שמעון
בן שמעון
"בלארוס עושה הרבה מאוד נזקים על ידי מעברים". בן שמעון
(צילום: EPA/Zsolt Czegledi)
"זה סוג משחק שונה", המשיך המאמן, "אני גם מעריך שמבחינת דרגת קושי זה משחק שונה לחלוטין. זה משחק שהכדור יהיה הרבה יותר ברגליים שלנו, שנוכל להניע כדור, שנצטרך למצוא פתרונות התקפיים, שנצטרך להתגונן מדברים אחרים ממה שהתגוננו נגד הונגריה, שהיא נבחרת הרבה יותר איכותית. אבל ראינו שבלארוס עושה הרבה מאוד נזקים ליריבות על ידי מעברים. הם סיימו ב-3:3 מול שווייץ, הם עשו תיקו מול קוסובו, הם נבחרת מאומנת, ונצטרך להתכונן למשחק הזה טוב".
הקפטן אלי דסה הוסיף על ההפסד להונגריה: "למדנו מהשגיאות, אין ספק שעוד יהיו שגיאות, זה לגיטימי בתחילת הדרך, אבל אני חושב שממשחק למשחק נרצה להשתפר בעוד אספקט ועוד אספקט. מחר אני הייתי רוצה לראות את הנבחרת שלנו רעבה".
על הארכת החוזה בדינמו מוסקבה: "קודם כל שחקן שיש לו ביטחון חוזי זה תמיד דבר חשוב. היום יצאה ההודעה הרשמית אבל זה משהו שאני יודע אותו כבר תקופה. טוב לי במועדון שלי, הכל בסדר, אבל אני כאן בנבחרת כרגע, מה שדוחף אותי זה להיות במדי הנבחרת, לא חוזה כזה או אחר".