מכבי חיפה תארח מחר (ראשון, 20:30) את הפועל באר-שבע במסגרת המחזור השישי בליגת העל. שחקני האלופה נחתו אמש בארץ אחרי התבוסה 3:0 לראן שחיסלה סופית את הסיכוי להעפיל לשלב הבא בליגה האירופית, אחרי שצברו נקודה אחת בארבעה משחקים. במצב העניינים הנוכחי, גם המקום השלישי נראה כמו יעד רחוק עבור האלופה.
יש לציין כי גם היכולת בניצחון על הפועל פ"ת (1:2) במסגרת משחק ההשלמה בשבת שעברה, היה רחוק מלשכנע. למעשה, השינויים שמתכנן מסאי דגו בהרכב הקבוצה לקראת המשחק נגד סגנית האלופה מהנגב, היא כמעט מתבקשת.
2 צפייה בגלריה
חלאילי
חלאילי
חלאילי מול רם לוי מהפועל פ"ת. בחזרה ללחם והחמאה
(צילום: עוז מועלם )
ענאן חלאילי ועילאי חג'ג', מנקודות האור נגד הפועל פ"ת, צפויים לפתוח מול הקבוצה של אליניב ברדה. גם צמד המגנים סונדגרן וקורנו יפתחו באגפים לאחר שסופסלו מול ראן. עלי מוחמד ישוב למרכז המגרש של הירוקים.
צ'ארון שרי, שנפצע וחש רגישות בשריר, צפוי להיות כשיר ואמור להתאמן היום עם הקבוצה. סימן השאלה הגדול הוא סביב שיתופו של שון גולדברג שסובל מנקע. שחקן ההגנה ינסה להתאמן היום ובמקביל תיבדק כשירותו, כך ששיתופו מוטל בספק. במידה ולא יוכל יהיה כשיר, לורנצו שימיץ יפתח במרכז ההגנה, כאשר גם רמי גרשון בכוננות.
2 צפייה בגלריה
מכבי פ"ת מכבי חיפה
מכבי פ"ת מכבי חיפה
"נשתמש בכל שחקן". דגו
(צילום: עוז מועלם)
"זה משחק מאוד קשה מול יריבה שכמונו רוצה להתקרב לחלק העליון", אמר דגו. "אנחנו באים ממשחק קשה באירופה וחוזרים לליגה שזה באמת הלחם שלנו, צריכים לעשות הכל כדי להשאיר את הנקודות בסמי עופר".
דגו התייחס לעומס שנוצר על קבוצתו: "שיחקנו בחמישי, מחר, רביעי בספרד, ראשון מול בית"ר ירושלים ואז יוצאים ליוון. יש לנו 9 משחקים ב-30 יום, לא יודע אם היה דבר כזה בישראל. נשתמש בכולם, בכל שחקן".
לאחר סערת השלט מול הפועל פ"ת, צפויים כלל הזרים והשחקנים לקיים נגד הפועל באר-שבע מחווה לחטופים, במהלכה יחזיקו תמונות, כאשר אף נשקלת האפשרות שיילבשו חולצות עם תמונת החטופים.