עצירת פנדלים כבר הפכה לדבר שבשגרה עבור דניאל פרץ. אתמול (רביעי) שוער מכבי ת"א עשה זאת שוב ב-1:1 בקפריסין מול אא"ק לרנקה בסיבוב המוקדמות השלישי בקונפרנס ליג. פרץ עצר בעיטת עונשין מ-11 מטר נוספת הקיץ, חמש דקות לסיום המשחק, וסידר לקבוצתו תיקו חשוב מאוד לקראת הגומלין בשבוע הבא בבלומפילד.
"זה לא סוד שאני רואה המון ומנתח את הפנדלים של שחקנים של היריבות וברוך השם זה השתלם שוב", אמר פרץ לאתר הרשמי של הצהובים. "מילה טובה גם לגל האנליסט שתמיד עוזר לי ובאמת ככה משיג לי את כל הקטעים וזה לא פשוט".
3 צפייה בגלריה
דניאל פרץ
דניאל פרץ
מבוקש בצרפת. פרץ
(צילום: עוז מועלם)
על תחושת הפספוס בסיום, כשמכבי ת"א החמיצה לא מעט מצבים: "זה הכדורגל, אין מה לעשות. כשאתה מוביל ולא מבקיע את השני תמיד יהיו את המצבים, חד משמעית היינו צריכים לנצל את המצבים. עשינו משחק באמת טוב עד הפעולה האחרונה ואנחנו כבר מתכוננים לשפר את זה ליום חמישי הבא".
פרץ סיכם: "הקהל הגיע במלואו כבר מהתחלה ואני בטוח שזה כלום לעומת מה שיהיה בשבוע הבא. אנחנו צריכים את כולם איתנו, אנחנו בתוצאה שאנחנו חייבים לנצח".
3 צפייה בגלריה
שחקן מכבי ת"א ערן זהבי
שחקן מכבי ת"א ערן זהבי
זהבי אחרי עוד החמצה של מכבי ת"א
(צילום: האתר הרשמי של מכבי ת"א)

"מלך הפנדלים" של ישראל

פרץ הפך לגיבור הגדול של הנבחרת הצעירה, שהודחה רק בחצי גמר היורו האחרון בגאורגיה ורומניה. הבעיטה שעצר בדו-קרב הפנדלים ברבע הגמר מול גאורגיה הייתה הפנדל השישי במשחקים קריטיים שהודף פרץ בתוך פחות משנה. גם בספטמבר האחרון בבלומפילד, במשחק הפלייאוף מול אירלנד על הכרטיס ליורו, ישראל הגיעה לבעיטות הכרעה מהנקודה הלבנה, וקיבלה הופעה לפנתיאון מהשוער שלה, שעצר שלוש בעיטות של השחקנים האירים ושלח את ישראל להשתתפות באליפות אירופה בפעם השלישית.
3 צפייה בגלריה
דניאל פרץ
דניאל פרץ
הצגה ביורו הצעירות האחרון. פרץ
(צילום: עוז מועלם)
כשהגיע הטורניר עצמו, פרץ המשיך מאותה נקודה, תרתי משמע. במשחק הראשון של היורו הציל את הנבחרת מהפסד לגרמניה כשעצר שני פנדלים, הוסיף עוד כמה הדיפות מרשימות – ונבחר לשחקן המצטיין. וברבע הגיע הפנדל הנוסף שעצר, ששלח את ישראל לפיינל-פור של היורו. וגם הפעם הוא נבחר לאיש המשחק.