אחרי שניהל בשבוע האחרון מגעים עם ראש עיריית ראשל"צ, רז קינסטליך, ואף נפגש עימו על מנת לקבל את זכויות הניהול על הפועל ראשל"צ מהליגה הלאומית, לקפטן מכבי ת"א, ערן זהבי הובהר כי לא תינתן לו האפשרות לנהל את המועדון, אלא אם ירכוש אותו.
"אני לא מתכוון להעביר אליך את זכויות הניהול, איזה ניסיון יש לך בדיוק בניהול מועדון", תהה בשיחה עימו ראש העיר קינסטליך. "יש לך אפשרות אחת, לרכוש את הפועל ראשל"צ. יש תנאים מאוד ברורים. אני לא מחפש מישהו שינהל את המועדון בחינם".
1 צפייה בגלריה
ערן זהבי
ערן זהבי
ערן זהבי
(צילום: עוז מועלם)
כזכור, תקנון ההתאחדות לכדורגל אינו מאפשר לשחקן באחת משתי הליגות הבכירות לנהל או להיות בעלים של מועדון באותן ליגות מטעמים של ניגוד עניינים.
בראשל"צ הסבירו כי זכויות הניהול של המועדון, שמתוקצב מכספים ציבוריים ב-2.7 מיליון שקל ומעניק לרוכש זכויות ללא תמורה שימוש באיצטדיון ובמגרשים, יועברו במכירה בלבד.
במקביל לניהול המגעים עם זהבי ישנו איש עסקים שמעוניין בו, בתנאים של העברת מיליון וחצי שקל באופן מייד והתחייבות להשקיע מידי עונה שני מיליון שקל. "אף אחד, גם לא זהבי, לא יקבל מועדון עם פוטנציאל כזה בחינם", הסבירו בראשל"צ. "אנחנו לא מחפשים מנהלים, מחפשים רוכש רציני".