מיד אחרי שספגה הפסד חמישי ברציפות בכל המסגרות, 2:0 להפועל ירושלים בסיבוב ח' של גביע המדינה, הודיעה אתמול (שבת) הפועל ת"א על שני דברים: הזזתו של המאמן בורחה למה מתפקידו והחלפתו בסלים טועמה שיאמן את הקבוצה "עד להודעה חדשה".
אלא של-ynet נודע כי אף אחד במועדון לא טרח להודיע לכוכב העבר, המשמש כמנהל הקבוצה, על השינוי בסטטוס שלו. הקבוצה האמריקאית שהחלה לנהל את הפועל ת"א בקיץ האחרון הבטיחה להכניס סטנדרטים חדשים לוולפסון, אולם הסיפור הבא ממחיש כנראה היטב את ההתנהלות העכשווית.
1 צפייה בגלריה
סלים טועמה
סלים טועמה
סיפור מוזר. טועמה
(צילום: עוז מועלם)
עם העלייה לאוטובוס בסיום המשחק בטדי, שחקנים בירכו את טועמה על מינויו למאמן זמני, אולם קשר העבר לא הבין בכלל על מה מדובר. "טועמה עלה לאוטובוס ולא ידע שהוא המאמן, בעוד שאנחנו קראנו על זה בתקשורת", סיפר אחד השחקנים.
אגב, לטועמה אין תעודת פרו ולפיכך הוא לא יכול לעמוד על הקווים יותר מחודש. ניתן לפתור את העניין אם על הקווים יעמוד מישהו עם תעודה כמו שביט אלימלך, המשמש כראש מערך קשרי האוהדים של האדומים, אבל בכל מקרה, הכוונה בהפועל ת"א היא להחתים מאמן קבוע בקרוב. טועמה אמור לעמוד על הקווים ביום רביעי מול הפועל חיפה בליגת העל.
סלים טועמה ומאוויס צ'יבוטה מבקרים את אוהד הפועל ת"א שנפצע בכפר עזה
(קרדיט: עוז מועלם)
מנהל מחלקת הכדורגל חן סול התבקש עוד לפני ההדחה בגביע המדינה להודיע ללמה על פיטוריו אחרי המשחק, ללא קשר לתוצאה. סול, כזכור, גיבה עד הרגע האחרון את למה, שעוד הגיע לעמדת הראיונות בטדי אחרי המשחק והבהיר כי הוא נשאר במועדון ומתכונן למשחק מול הפועל חיפה.