ברק בכר מדבר לקראת המשחק מול אשדוד - וגם על ההצעה מסרביה
(צילום: ONE)
ביום ראשון תפגוש מכבי חיפה את מ.ס אשדוד בליגת העל, אבל הסיפור המרכזי אצל הירוקים - לפחות בכל הקשור לכלי התקשורת - זה כמובן עתידו של ברק בכר במועדון.
הבוקר (חמישי) בכר קיים מסיבת עיתונאים לקראת המשחק וכמובן נשאל על עתידו. "אני אעשה לכם סדר, כי ברור שזה הנושא המעניין", פתח בכר את דבריו. "אני לא יכול להתייחס לכל דבר, ברגע שדברים ייסגרו, הכל ייצא בצורה מסודרת. כרגע זה לא המצב. בואו נחכה עם זה. מה שחשוב כרגע זה להתעסק במועדון שאני עובד בו, מועדון שהוא חלק ממני וחשוב לי להשיג את המטרה".
2 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
"לא יכול להתייחס לכל דבר". בכר
(צילום: אלעד גרשגורן)
"יש מטרה מאוד חשובה, מאוד קשה, זו עונה מאוד מאתגרת", המשיך בכר. "אנחנו רואים כמה קשה זה. למזלנו הקבוצות האחרות גם עשו תוצאות פחות טובות במחזור הקודם. מה שמעניין אותי ואת כל המועדון זה המשחק ביום ראשון, עם כל הכבוד לרעשי הרקע".
בכר הוסיף: "מתעסקים בנושא הזה כבר שבועיים-שלושה, הוכחנו שאנחנו יודעים לעשות את הניתוק הזה. זה לא משפיע, לא עליי ולא על השחקנים. להיפך, זה נותן לי יותר דרייב להצליח. חייבים לקחת את האליפות השלישית ולא להסתבך".
2 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
יעזוב לבלגרד? בכר
(צילום: עוז מועלם)
כפי שפורסם ב-ynet, מאמן מכבי חיפה בשלוש העונות האחרונות הודיע לכוכב האדום בלגרד כי הוא יקבל את הצעתה. אלופת סרביה מתכוונת להפוך אותו לשיאן השכר שלה על הקווים, עם משכורת של 1.2 מיליון אירו לעונה.
הכוכב האדום נמצאת בדרך הבטוחה לאליפות נוספת, ואם אכן כך יהיה בסופו של דבר, היא תעפיל אוטומטית לשלב הבתים של ליגת האלופות בעונה הבאה, שם יקווה בכר להותיר שוב רושם חיובי על הבמה הגדולה ביותר בעולם.