אוהדי מכבי חיפה חגגו אתמול (שני) את ההדחה הדרמטית של נבחרת סנגל בשמינית גמר אליפות אפריקה. לא בגלל אהדתם למארחת הטורניר, חוף השנהב, ששלחה את האלופה היוצאת הביתה עם 4:5 דרמטי בדו-קרב מהנקודה הלבנה (אחרי 1:1 בתום 120 דקות), אלא כי עבדולאי סק, מהעוגנים הגדולים של הירוקים, ישוב לישראל מוקדם מהצפוי.
סק יגיע לישראל בימים הקרובים ויעמוד לראשותו של מסאי דגו לקראת משחק העונה מול מכבי ת"א ביום שני הבא בסמי עופר. הבלם לא שותף אתמול בהפסד לחוף השנהב ויזכור מהטורניר הזה בעיקר את השער שכבש ב-0:2 על גיניאה בשלב הבתים.
2 צפייה בגלריה
הטק
הטק
יוכל לשחק מול מכבי ת"א. סק עם דגו
(צילום: יאיר שגיא)
2 צפייה בגלריה
סק
סק
הודח עם נבחרתו בצורה דרמטית. סק במדי סנגל
(צילום: Issouf SANOGO / AFP)
"סק אמור לשחק נגד מכבי ת”א", אישר הבוקר דגו במסיבת העיתונאים שקיימה הקבוצה. על דניל לוסובוי, שמועמד להצטרף, אמר המאמן: "מי שצריך לטפל בעניין שלו עובד ימים כלילות. דניל עדיין לא חתם פה".
בתוך כך, הירוקים ממשיכים בהכנות למשחק הקשה שלהם מחר (רביעי, 20:30) בטוטו-טרנר אצל הפועל באר-שבע, שמגיעה לקרב הצמרת עם שמונה ניצחונות רצופים. בחיפה עושים מאמצים להכשיר את ליאור רפאלוב שבשני המשחקים האחרונים - גמר גביע הטוטו ומול כפר-סבא בגביע המדינה - זכה למנוחה. היום הקשר ינסה להתאמן.
שון גולדברג, פייר קורנו, דין דוד, עלי מוחמד, ענאן חלאילי וכמובן שריף כיוף ישובו להרכב של דגו מחר. החזרתם לסגל של זיו בן שמול ונתיאי גרייס מהפועל עפולה מעידה על הכוונה של המאמן להמשיך לתת צ'אנס וקרדיט לשחקנים צעירים.
העובדה שהירוקים במעקב אחרי השחקנים המושאלים וההתקדמות שלהם בעפולה מוכיחה כי הכוונה של דגו לתת להם קרדיט עוד העונה בעומס המשחקים הצפוי בהמשך לירוקים בליגה, בגביע ובאירופה.