מזה שנה וחצי עוברת החברה הישראלית תקופה לא פשוטה, בלשון המעטה; מגיפת הקורונה פגעה בחברה, ובמשק הישראלי וכמובן שגם בענף הכדורגל הישראלי, אשר מתמודד כבר עונה השלישית אל מול מגיפת הקורונה.
לצערנו, גם עונת משחקים זו נפתחת תחת צילה הכבד של מגיפת הקורונה אשר מאיימת לפגוע בענף האהוב עלינו פעם נוספת.
2 צפייה בגלריה
ארז כלפון
ארז כלפון
עונה נוספת שנפתחת תחת צילה הכבד של הקורונה. כלפון
(צילום: עוז מועלם)
האחריות המוטלת על קברניטי הענף, על בעלי הקבוצות, על הצוותים המקצועיים ועל הספורטאים כבדה במיוחד אך הקפדה על ההנחיות, מתן דוגמא אישית ושמירה על בריאותנו תאפשר לנו לעבור תקופה קשה זו תוך צמצום הפגיעה בכדורגל.
עוד בטרם נפתחה העונה התבשרנו בשמחה כי מאות אלפי אוהדי הכדורגל הישראלי שבו ובגדול, תוך הבעת אמון מרשימה שהתבטאה ברכישת רבבות מנויים על ידי האוהדים.
אנו מודים לכם על האמון חסר הסייגים אך מזכיר שגם לאוהדים תפקיד בשמירה על הענף שלנו - שמירת מרחק ועטיית מסיכות באצטדיונים יאפשרו לנו להמשיך לקיים את חגיגת הכדורגל עמכם ובכך להפוך אותה לחגיגה שלמה ובלתי נשכחת.
2 צפייה בגלריה
אוהדי באר שבע במושבה
אוהדי באר שבע במושבה
האוהדים שוב במגרשים
(צילום: יאיר שגיא)
אין לי אלא לאחל לכולנו כי זו תהיה העונה האחרונה בה אנו מתעסקים במטושים, בבדיקות חום ובבידודים ולא בענף הכדורגל הכה אהוב עלינו וכי תהא זו תהיה שנה "משעממת" במונחי קורונה אך תחרותית, מרתקת ומותחת בהיבטי הספורטיביים - לפחות כמו עונת המשחקים 2020/21.
נקווה כי בעונה הבאה עלינו לטובה האוהדים ישובו לעודד מהיציעים, הספורטאים יתחרו ללא מגבלות, המשפחות ימלאו את היציעים וחגיגת הכדורגל הישראלי תימשך במלוא עצמתה.
בהזדמנות זו אאחל לכולנו שנה טובה ומתוקה, בריאות, אושר והצלחה לכם וליקרים ללבכם.