מכבי חיפה ומכבי ת"א סיפקו הערב (ג') דרמה בבלומפילד, כשעבדלואי סק השווה את התוצאה בדקה ה-87 ב-1:1 וחילץ למכבי חיפה נקודה לאחר שג'ורג'ה יובאנוביץ' העלה את מכבי ת"א ליתרון (40).
"כשאני לא מנצח אני לא מרוצה, זה לא תוצאה רעה אבל אני לא מרוצה", אמר מאמן מכבי חיפה ברק בכר, "במחצית השנייה היינו יותר טובים. הצלחנו לייצר דומיננטיות, והשער היה באוויר. הצלחנו לשחק את המשחק שלנו במחצית השנייה. אנחנו מקום ראשון ואנחנו במצב טוב. מציק שלא ניצחנו את מכבי ת"א בבלומפילד הרבה זמן, אבל זה לא העניין. העניין הוא שאנחנו במקום ראשון".
2 צפייה בגלריה
עבדולאי סק חוגג
עבדולאי סק חוגג
עבדולאי סק חוגג עם החברים
(צילום: עוז מועלם)
2 צפייה בגלריה
שחקני מכבי ת"א מאוכזבים
שחקני מכבי ת"א מאוכזבים
שחקני מכבי ת"א מאוכזבים בסיום
(צילום: עוז מועלם)
"אני מתוסכל, היינו טובים יותר. הקבוצה עשתה הכל נכון אבל ברגע אחד איבדנו ריכוז וספגנו שער", אמר מאמן מכבי ת"א אייטור קראנקה, "היינו טובים יותר במשחק במשך 90 דקות, הם כבשו ממצב אחד שהם הגיעו אליו. אני מרוצה מהמחויבות של השחקנים ומהשיפור של הקבוצה. נתרכז במשחק הבא".
ערן זהבי הוסיף: "הגענו למצבים ושיחקנו טוב במחצית הראשונה. קיבלנו גול ממצב נייח, זה קצת נאיבי מצידנו. לא רק מכבי חיפה מתקשה בבלומפילד, אנחנו קבוצה מאוד ביתית. ככה זה היה תמיד וככה זה צריך להישאר. צריך להסתכל קדימה. האליפות לא הייתה בידיים שלנו לפני המשחק הזה, אנחנו עושים את כל מה שאנחנו יכולים. עשינו משחק טוב כקבוצה. רואים שאנחנו משחקים טוב יותר. אי אפשר לא לראות את זה".
קשר מכבי חיפה דולב חזיזה סיכם: "במחצית השנייה הייתה שליטה אבסולטית שלנו אם הייתם אומרים לי שבמחצית השנייה נשחק ככה הייתי קונה את זה. שמח שעליתי במחצית השנייה והצלחנו להשוות. הכל פתוח עדיין במאבק האליפות. תמיד בבלומפילד אנחנו נקלעים לפיגור, אבל הגיע לנו להשוות. זה תיקו שאני שמח ממנו".
פורסם לראשונה: 23:05, 04.04.23