"קרן מכבי תל אביב" אירחה היום (חמישי) את עמותת "חיוך של ילד" במתחם האימונים של מכבי ת"א בקריית שלום. כחלק מהאירוח שחקני הקבוצה שיחקו עם הילדים ונתנו לכל ילד קורקינט, קסדה וכדור חתום על ידי שחקני הקבוצה.
את התרומה של הקורקינטים אירגן השחקן אייל גולסה מתנת viper, מותג הקורקינטים המוביל בישראל Viper take a ride. שחקני הקבוצה שלקחו חלק בפעילות הם אייל גולסה, אבי ריקן, אוסקר גלוך, ניר ביטון, גבי קניקובסקי, שרן ייני, יונתן כהן, ערן זהבי ויוריס ואן אובריים.
2 צפייה בגלריה
ערן זהבי חותם לילדי עמותת 'חיוך של ילד'
ערן זהבי חותם לילדי עמותת 'חיוך של ילד'
ערן זהבי חותם לילדי עמותת "חיוך של ילד"
(צילום: מועדון הכדורגל מכבי ת"א)
מטעם הקרן נמסר: ״שמחנו מאוד לארח את הילדים בקרית שלום להנות ממתנות לכבוד החג ולהקל את החזרה שלהם לשיגרה הילדים פגשו את שחקני הקבוצה ונהנו מארוחת צהרים טעימה מתנת פיצה פרגו".
מטעם העמותה נמסר: "אנחנו מודים ל'קרן מכבי תל אביב' על התרומה והחוויה המדהימה לילדים החולים. אנו נמצאים ב'עשרת ימי תשובה' ושמחה גדולה לראות איך אנשים יודעים לעצור ולתרום לאחרים, הילדים נהננו מכל רגע וזה נתן להם כוח להתחיל את השנה החדשה בשמחה. מאחלים לכולם שנה טובה ובריאה".
2 צפייה בגלריה
הציוד שקיבלו ילדי עמותת 'חיוך של ילד' משחקני מכבי ת"א
הציוד שקיבלו ילדי עמותת 'חיוך של ילד' משחקני מכבי ת"א
הציוד שקיבלו ילדי עמותת "חיוך של ילד" משחקני מכבי ת"א
(צילום: מועדון הכדורגל מכבי ת"א)
"קרן מכבי תל אביב" הינה יוזמה חברתית שמשרתת את הקהילה בת"א ובישראל כולה. חזון הקרן הינו להשפיע לטובה על החברה הישראלית על ידי תיעול האנרגיה החיובית של הכדורגל לפעילות מאומצת ליצירת שינוי חברתי.
עמותת "חיוך של ילד" שמה לה למטרה ללוות ילדים חולי סרטן ובני משפחותיהם ולסייע להם באתגרים הרבים שהמחלה מזמנת להם בשגרה. לאורך השנה מלווה הומותה על ידי מתנדבים בטיפולים הקשים, ברגעי המשבר ובמלחמה הקשה במחלה.