הישאם לאיוס מתקרב למכבי ת"א? בשיחה שהתקיימה הבוקר (שני) בין בן מנכ"ל הצהובים בן מנספורד למנכ"ל האדומים עמית פסט, הציע הראשון 700 אלף אירו עבור שחקן הכנף. בהפועל ידרשו מיליון אירו ואחוזים במכירה עתידית.
אחרי השחרור של מאוויס צ'יבוטה, והקיצוץ בזכרו של עומרי אלטמן שפורסם לראשונה ב-ynet, בהפועל ת"א ישמחו להיפרד גם מהנטל הכלכלי של הישאם לאיוס, שהוזכר גם כמי שצפוי לעבור בקרוב לליגה הטורקית.
2 צפייה בגלריה
הישאם לאיוס
הישאם לאיוס
יעבור לצהוב? לאיוס
(צילום: עוז מועלם)
בתוך כך מכבי ת"א סיכמה על השאלתו של מוסא דג'נפו. האלופה הציעה כ-600 אלף אירו לעונה לשחקן סטנדרד ליאז', ותחזיק באופציה לרכוש אותו במהלך החוזה.
דג'נפו (26), קשר הנבחרת הצעירה של מאלי, שיחק אשתקד בסטנדארד ליאז' הבלגית, הקבוצה בה גדל. השחקן ממאלי נמכר בקיץ 2019 לסאות'המפטון תמורת לא פחות מ-15.7 מיליון אירו וכעבור ארבע שנים שב לליאז'.
2 צפייה בגלריה
מוסא דג'נפו
מוסא דג'נפו
קיבל הצעת נדיבה. דג'נפו
(צילום: Mike Hewitt/Getty Images)
יבלבלו גם אתכם: התרגילים הכי יפים העונה
(באדיבות ONE)
בעונה החולפת די אכזב כשרשם שער בודד ב-31 הופעות. בנבחרת מאלי רשם 33 הופעות ושלושה שערים מאז הופעת הבכורה ב-2017. אם וכאשר יחתום, דג'נפו עשוי להחליף את מילסון, שסירב להגיע למחנה האימונים של הצהובים. התקרבות למכבי ת"א הגיעה לאחר שסירב לעבור לקוניאספור הטורקית.
שם נוסף שנמצא על סף סיכום בקבוצה הוא איסוף סיסוקו. על פי דיווחים, מכבי ת"א הייתה מוכנה לשלם עבור הקשר האחורי של בורדו, מהליגה השנייה בצרפת, בין 500 אלף למיליון אירו. סיסוקו בן ה-22 נמצא תחת חוזה שמסתיים ב-2025, אך לא מן הנמנע שהאימפריה הצרפתית במיל' תהיה מוכן לשחרורו תמורת, כאמור, פיצוי כספי. סיסוקו אף נכלל בסגל נבחרת מאלי, שתפגוש את ישראל הצעירה במשחקים האולימפיים בעוד פחות מחודש בפריז.
פורסם לראשונה: 11:29, 08.07.24