כפי שפורסם לראשונה ב-ynet, מכבי ת"א הודיעה היום (שני) כי גרהאם סטאק, שנעצר בסוף השבוע בגין מעורבות בקטטה במועדון ת"א, לא ימשיך במועדון. "הושג סיכום הדדי בין הצדדים, המועדון כבר החל בהליך של איתור מחליף", נמסר ממכבי ת"א.
סטאק הגיע למכבי ת"א רק לפני שבועיים, כחלק מהצוות הרחב שנבנה סביב רובי קין. אחרי שהקבוצה פתחה נהדר עם 1:6 מבטיח על הפועל באר שבע, הוא יצא לבלות בליל שבת והתקוטט עם עוברי אורח במועדון בת"א. עדי ראייה סיפרו: "הוא נראה לבדו במועדון, שיכור לגמרי. אנשים עברו לידו והוא ניסה ללכת מכות, עד שנתן אגרוף לאחד הבליינים. הוא גם התגרה במאבטחים, נראה שהוא לא שולט בעצמו". הוא שוחרר אתמול ממעצר בית, אך למרות זאת מי שניהל את האימון היה אלכסנדר אובארוב הוותיק.
1 צפייה בגלריה
גרהאם סטאק
גרהאם סטאק
גרהאם סטאק
(Pete Norton/Getty Images)
מנכ"ל מכבי ת"א בן מנספורד, שיצא לביקור משפחתי באנגליה, נחת אמש בארץ וקיים היום את השימוע לסטאק עם אנשי המחלקה המשפטית של המועדון. התנהגותו של מאמן השוערים הביכה את המועדון כולו. מדובר בעוד התמודדות של מכבי ת"א עם אירוע משמעותי אחרי פרשת הנערות של דור מיכה ועומר אצילי, שכזכור הושעו מיד על ידי מיץ' גולדהאר, ולאחר מכן שוחררו. "במקום להתעסק בהצגה שלנו בטרנר, הסיפור של מאמן השוערים כבש את כל כותרות", אמר שחקן ממכבי.
עורכי הדין כרמלי והיימן שמייצגים את סטאק טענו כי הם אספו סרטונים מהמועדון בת"א, ועל פיהם האדם שהותקף לכאורה על ידי סטאק התגרה בו קודם לכן. עו"ד כרמלי מסר: "דברים שרואים משם לא רואים מכאן. ניתן לתמונה להתבהר וכולם יבינו בדיוק מה היה שם".