צפו: האימון המסכם של מכבי ת"א לפני אריס
(באדיבות ONE)
אחרי ה-0:2 הביתי, תפגוש מחר (חמישי) מכבי תל אביב את אריס סלוניקי בגומלין הסיבוב השלישי במוקדמות הקונפרנס ליג. הצהובים-כחולים יודעים שביוון זה יהיה משחק קשה בהרבה, כשלזו שעולה צפוי דייט בפלייאוף עם ניס הצרפתית.
ולאדן איביץ', ששיחק באריס סלוניקי בעבר ואימן את פאוק, אמר לקראת המשחק: "זו המחצית השנייה של ההתמודדות הזו. הגענו לפה מוקדם יותר ממה שתוכנן. היה לנו זמן להתכונן למשחק הזה ואנחנו קבוצה שמשחקת התקפי ואנחנו מתכוונים להמשיך לשחק ככה".
1 צפייה בגלריה
ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב
ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב
ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב
(צילום: עוז מועלם)
"אני מכיר את המועדון הזה והעיר הזאת", המשיך הסרבי, "הייתי פה שנה שלמה לא בתפקיד עקבתי אחרי הכדורגל היווני. כל משחק הוא כמו דרבי. אני יודע שאריס קבוצה טובה מאוד. אנחנו יודעים גם מה האיכויות שלנו ואנחנו מתכוננים למשחק הזה מהרגע שנגמר המשחק הראשון. יהיה משחק קשה מאוד".
על ההשלכות של הניצחון במשחק הראשון אמר: "זה משחק חדש וכל דבר יכול לקרות בו. אנחנו עבדנו על מספר שיטות ואתם כבר תראו את זה מחר. יש מאמנים שאוהבים לשנות את השיטה שלהם ויש כאלה שפחות מחר תראו במה אני מאמין".
על השאלה איך הוא נערך לאריס אמר: "אני בטוח שאריס תשנה משהו במשחק שלה. מה בדיוק – אני לא יודע. כמובן שנהיה מוכנים לכל דבר. מה שמעניין אותי זה יותר איך השחקנים שלי ישחקו ופחות איך היריבה תשחק. מבחינתי מה שחשוב הוא איך נפתח את המשחק".
קפטן הצהובים שרן ייני אמר: "יש לנו הרבה כבוד לאריס. אנחנו יודעים שהיא קבוצה איכותית מאוד. הכנו את עצמנו טוב למשחק, אנחנו מגיעים ממוקדים ויודעים שהאצטדיון פה ביתי מאוד ושהם טובים מאוד עם האוהדים שלהם ככה שאנחנו יודעים למה לצפות. ננסה להכין את עצמנו כמה שנוכל למשחק הזה. אנחנו מרגישים ביטחון, אנחנו קבוצה טובה שיכולה לתת מאבק טוב פה".