הפיחות במעמדו של ערן זהבי במכבי ת"א משפיע על מערכת היחסים בין הצדדים, עד כדי כך שגורם בכיר בכדורגל הישראלי, המקורב לזהבי, טוען כי "קורה משהו לא טוב בין ערן לבין המועדון, שעלול להוביל להחלטה משמעותית".
לדברי הגורם, המעורה בנעשה מאחורי הקלעים במכבי ת"א, זהבי לא מרוצה ממעמדו תחת המאמן החדש, ז'ארקו לאזטיץ', המתבטא בספסולו בחלק מהמשחקים מאז פתיחת העונה. בנוסף, כפי שנחשף ב-ynet, זהבי לא חזר לישראל עם שחקני הקבוצה מהמשחק הראשון במוקדמות הליגה האירופית מול באצ'קה טופולה, שנערך בהונגריה ובו שיחק חצי שעה בלבד, אלא המשיך לחופשה פרטית בקפריסין – באישור המועדון. לאחרונה אף החליטו במכבי ת"א לא לשלוח את זהבי, שנחשב לפנים של המועדון, לצילומי יח"צ של חברת פלאפון, נותנת החסות של הקבוצה.
2 צפייה בגלריה
זהבי
זהבי
שומר על הקלפים קרוב לחזה. זהבי
(צילום: עוז מועלם)
במקביל, כפי שפורסם ב-ynet, זהבי פתח במגעים עם ראש עיריית ראשל"צ, רז קינסטליך, בנוגע לניהול הפועל ראשל"צ מהליגה הלאומית. החלוץ נפגש עם קינסטליך והביע את רצונו להפוך לאיש החזק במועדון. העירייה החליטה כי מי שמעוניין לקחת את הניהול יצטרך להפקיד 1.5 מיליון שקל וכן להתחייב על השקעה של שני מיליון שקל בכל עונה. לפי תקנון ההתאחדות, מאחר שזהבי עדיין שחקן פעיל, הוא לא יוכל לרכוש כעת את הקבוצה, אלא רק אחרי שיפרוש.
2 צפייה בגלריה
לאזטיץ'
לאזטיץ'
שינוי משמעותי ביחס לכוכב. לאזטיץ'
(צילום: עוז מועלם)
בסביבתו של זהבי טוענים כי לא מדובר באירועים אקראיים, אך זהבי מצידו שומר את הקלפים קרוב לחזה. הקפטן אמנם חתם על חוזה חדש בקריית-שלום, לעונה אחת, אך רק אחרי הפחתה של כ-40 אחוז בהשוואה לשכרו הקודם. זהבי הוא עדיין המשתכר הבכיר במועדון, עם חוזה של 600 אלף יורו.