מכבי חיפה תפתח את עונת 2023/24 בליגה העל ביום ראשון (20:00) כאשר היא תצא למשחק חוץ אצל הפועל ירושלים, לה הפסידה פעמיים בעונה שעברה, כולל 3:0 בסיבוב הראשון. כזכור, המשחק של הירוקים מול הפועל פ"ת במסגרת המחזור הראשון נדחה בעקבות עומס המשחקים באירופה.
מסאי דגו ייהנה מחזרתו של פיירו קורנו שהחמיץ את הגומלין מול יאנג בויז, בו הובסה חיפה 3:0, והמגן השמאלי יחזור כמובן ישירות להרכב. חסרונו הורגש מאוד, ובקבוצה שוקלים לצרף מגן שמאלי ישראלי כדי שייתן מענה במקרה שקורנו נעדר.
2 צפייה בגלריה
אוהדי חיפה
אוהדי חיפה
יותר מ-5,000 אוהדים ירוקים כבר הבטיחו את מקומם בטדי
(צילום: עוז מועלם)
2 צפייה בגלריה
שחקן מכבי חיפה ליאור רפאלוב
שחקן מכבי חיפה ליאור רפאלוב
צפוי לפתוח. רפאלוב
(צילום: עוז מועלם)
מי שצפוי להעדר מול הפועל ירושלים הוא, פרנצדי פיירו, אשר כיכב במהלך הקמפיין האירופאי, שסובל ממתיחת שריר. דין דוד וענאן חלאילי בתמונת ההרכב, כמו גם גם ליאור רפאלוב שעלה מהספסל מול יאנג בויז והיה מנקודות האור של הקבוצה.
"כל משחק חשוב אבל לכולם ברור שהליגה היא הלחם והחמאה שלנו", אמר שחקן בקבוצה. "אנחנו רוצים שוב ליגת אלופות, רוצים להמשיך לשלוט ולזכות בתארים. בשביל זה אנחנו צריכים להתחיל מסע שלם בליגה ואנחנו רוצים לפתוח אותו ברגל ימין".
יותר מ-5,000 אוהדים ירוקים כבר הבטיחו את מקומם בטדי. היום (שישי, 14:00) תערך הגרלת שלב הבתים של הליגה האירופאית ובקבוצה מקווים לבית אטרקטיבי שיוביל לחורף מעניין ומהנה לקהל הירוק.