לאחר שנקבעה מוקדם יותר יריבתה האפשרית של מכבי חיפה בסיבוב השלישי של מוקדמות ליגת האלופות, גם הנציגות הישראליות בקונפרנס ליג התבשרו בנוגע לקבוצות אותן הן עשויות לפגוש בסיבוב השלישי של מוקדמות המפעל השלישי בחשיבותו באירופה.
סגנית האלופה, הפועל באר-שבע, תחל את משחקיה באירופה בעוד שלושה ימים במשחק ביתי מול פוניבז' הליטאית, ושבוע לאחר מכן תתמודד מולה בחוץ במשחק הגומלין. אם תעלה, היא תפגוש את המנצחת בין שקופי מצפון קדוניה לבין לבסקי סופיה מבולגריה.
3 צפייה בגלריה
שחקן הפועל באר-שבע מיגל ויטור מול פנאתינייקוס
שחקן הפועל באר-שבע מיגל ויטור מול פנאתינייקוס
הפועל באר-שבע. מיגל ויטור
(הפועל באר-שבע)
3 צפייה בגלריה
זהבי חוגג עם שחקני מכבי ת"א
זהבי חוגג עם שחקני מכבי ת"א
זהבי חוגג
(צילום: הרצל יוסף)
מכבי ת"א, שסיימה במקום השלישי בעונה החולפת בליגת העל, ושיחקה לפני שתי עונות בשלב הבתים של המפעל, ועלתה לשלב הנוקאאוט לאחר שסיימה במקום השני. לצהובים מצפה מפגש כפול מול פטרוקוב המולדבית, ואם תצלח אותו, תפגוש את המנצחת בין טורפדו ז'ודינו מבלארוס לבין א.א.ק לרנקה מקפריסין.
מחזיקת הגביע, בית"ר ירושלים, ששבה לאירופה לאחר הפסקה של שתי עונות, צריכה עוד לעבור את פאוק סלוניקי בסיבוב המוקדמות השני. בניגוד לשתי הנציגות הישראליות, הקבוצה של יוסי אבוקסיס מגיעה בנחיתות ברורה מול היוונים ויקוו להפתיע. במקרה שאכן יצליחו לעלות, יהיו הצהובים-שחורים מדורגים בשלב הבא, בו יפגשו את היידוק ספליט הקרואטית.
3 צפייה בגלריה
אלוף האלופים מכבי חיפה בית"ר ירושלים
אלוף האלופים מכבי חיפה בית"ר ירושלים
שחקני בית"ר ירושלים
(צילום: עוז מועלם)

תאריכים רלוונטיים

משחקי הסיבוב השלישי: 10 ו-17 באוגוסט
הגרלת הפלייאוף: 7 באוגוסט
המשחקים: 24 ו-31 באוגוסט
הגרלת שלב הבתים: 1 בספטמבר