אחרי שפתחה את העונה באופן רשמי עם תואר יום חמישי האחרון לאחר הניצחון 0:2 על מכבי פ"ת באלוף האלופים, מכבי ת"א תתחיל מחר (שלישי, 20:30) את המסע האירופי שלה כשתתארח אצל סטיאווה בוקרשט למשחק הראשון מבין שניים בסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות. אומנם שריקת הפתיחה של המשחק הראשון עוד לא נשמעה, אך הצהובים (או הרומנים) יוגרלו עוד היום (13:00) במסגרת סיבוב המוקדמות השלישי.
הצהובים יגיעו כמדורגים להגרלה, מה שאומר שאם יעלו הם לא יוכלו לפגוש קבוצות כמו פאוק סלוניקי (שמתמודדת מול בוראץ' במסגרת הסיבוב השני), פרנצווארוש (מתמודדת מול דינמו מינסק), קרבאח (משחקת נגד לינקולן רד אימפס), סלובן ברטיסלבה (צליה) או בודה גלימט (RFS).
1 צפייה בגלריה
זהבי חוגג
זהבי חוגג
ידעו מי היריבה האפשרית בשלב הבא. שחקני מכבי ת"א
(צילום: עוז מועלם)
אז את מי האלופה הישראלית כן עשויה לפגוש בשלב הבא? בין הקבוצות ניתן למצוא שמות שכבר היו בשלב הבתים של המפעל הבכיר ביבשת, וכאלה שיהיו משוכה לא פשוטה בכלל. מדובר בספרטה פראג (שצריכה לעבור את שמרוק רוברס), לודוגורץ (משחקת מול דינמו מינסק) ואפואל ניקוסיה (מול פרטוקוב).
המשחק הראשון בסיבוב המוקדמות השלישי ייערך ב-6 או ב-7 באוגוסט ואילו הגומלין ב-13 באוגוסט. הקבוצה שתעבור את סיבוב המוקדמות השלישי תגיע לפלייאוף - השלב האחרון לפני שלב הבתים של ליגת האלופות. המפסידה תתמודד בשלב הפלייאוף של הליגה האירופית.

יריבות אפשריות בליגה האירופית

כשעתיים לאחר הגרלת סיבוב המוקדמות השלישי של הצ'מפיונס, תתקיים גם הגרלת סיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית, כך שאם מכבי ת"א תודח בידי סטיאווה, היא תדע מי תהיה יריבתה במפעל השני בחשיבותו. גם בהגרלה זו צפויים הצהובים להיות מדורגים ותוגרל במסלול מיוחד לאלופות.
גם אם מכבי ת"א תודח בשלב זה, היא עדיין תתמודד במסגרת פלייאוף הקונפרנס ליג - מפעל בו הגיעה עד שמינית הגמר בעונה שעברה.
לאזטיץ׳: אני פה 3 שבועות ומרוצה מהקבוצה
(ONE)