זה אפילו לא היה כוחות: מכבי חיפה הביסה הערב (שבת) את הפועל באר-שבע 1:4 וצימקה חזרה את הפיגור ממכבי ת"א שבפסגה ל-7 נקודות. בכך שומרים הירוקים את מאבק האליפות בחיים, כשנותרו עוד שישה מחזורים לסיום העונה.
בסיום המשחק, התייחס המאמן מסאי דגו לראשונה לכך שלא ימשיך עונה נוספת בקבוצה, בעקבות ההחלטה שהתקבלה בתחילת השבוע, להחזיר את המאמן ברק בכר לכרמל. "לא רציתי להתעסק בזה עכשיו אלא לסכם הכל בסיום העונה", אמר המאמן. "מה שאני כן יכול לומר זה שמהרגע הראשון ידעתי שלא משנה מה אעשה – הצלחה באירופה או קידום צעירים, בסופו של דבר ידעתי שאם לא אביא אליפות יהיה לי קשה להישאר לעונה נוספת".
1 צפייה בגלריה
מכבי חיפה הפועל באר-שבע
מכבי חיפה הפועל באר-שבע
"לעד אוקיר את הצ'אנס שנתנו לי". דגו
(צילום: גיל נחושתן)
"ככה זה המועדון הזה", המשיך דגו. "עם לחץ מטורף, ואני נהנה ממנו מכל רגע. יש לי צוות מדהים מאחורי. מצד שני, אני גם שומע רחשים סביבי אבל אני חייב להגיד שאני מאמין בהכרת הטוב. האנשים בהנהלה עשו מהלך מאוד אמיץ עם המינוי שלי. מי שאין לו הכרת הטוב, לא יהיה לו טוב. אני מעריך את מה שעשו בשבילי. נתנו לי צ'אנס והימרו עליי כמאמן צעיר, ואני לעד אוקיר את זה. אני מכבד מאוד את הנהלת מכבי חיפה".
שחקני מכבי חיפה אורזים חבילות מזון לפסח
(באדיבות One)
על הניצחון עצמו אמר המאמן: "אמרתי לשחקנים שאני יודע שהם בני אדם והם מסתכלים על התוצאה בבלומפילד. אבל דברים תלויים בנו וצריכים להסתכל על עצמנו. איכזבנו את הקהל מול סכנין ביכולת. היינו רכים, ואני שמח לראות היום ששיחקנו טוב. זה משחק הלחץ הכי טוב שהיה לנו השנה. אני גאה בשחקנים. יש לנו עוד 6 גמרים, ואנחנו צריכים להאמין עד הסוף".