מכבי חיפה סיימה הערב (ראשון) ב-0:0 מול הפועל ת"א בסמי עופר, במשחק שסגר את העונה הסדירה. רגע לפני הפלייאוף, מכבי ת"א פתחה פער של 7 נקודות בפסגה.
מאמן האלופה מסאי דגו נותר אופטימי: "אנחנו נגיע אחרת לפלייאוף, אני בטוח בזה. כל עוד יש סיכוי, אנחנו מאמינים. יש 30 נקודות בקופה, זה הרבה. כמו תמיד, הדברים יהיו תלויים בנו". על המשחק עצמו אמר דגו: "היינו מאוד צפויים, לא משחק טוב שלנו. לא יצרנו מספיק מצבים, ידענו שהפועל ת"א תילחם ותבוא מוכנה. אני לא אוהב לתרץ. השינויים שעשינו לא עבדו".
1 צפייה בגלריה
מסאי דגו
מסאי דגו
מסאי דגו
(צילום: גיל נחושתן)
הבלם שון גולדברג הוסיף: "העומס שיש עלינו הוא מטורף, הייתה לנו כמות משחקים מטורפת, אבל אנחנו שחקני כדורגל וצריכים להתרגל לזה. אני בטוח שאנחנו נשחק יותר טוב בפלייאוף. יש עוד דרך ארוכה, הכל תלוי בנו ונתחיל לצמצם את הפער. היה פנדל לטובתנו שלא נשרק, אבל צריך להסתכל קדימה".
בצד האדום, יוסי אבוקסיס אמר: "באנו למשחק הזה עם הרבה מה להרוויח, עשינו משחק הגנה הירואי. היה פה קרב של כל השחקנים, צריכים להיראות יותר טוב. היו לנו כמה הזדמנויות, היינו צריכים להיות חדים. אנחנו מנסים לתת ביטחון לשחקנים. בסופו של דבר בשביל להישאר בליגה נצטרך לכבוש שערים. אנחנו משחקים עם הכלים שיש לנו. נצטרך להמשיך לעבוד, חייבים להשאיר את הפועל ת"א בליגה".