ג'ייקוב ראמזי במסע"ת לקראת ישראל
(צילום: ONE)
אחרי שהשיגה נקודה מפתיעה מול אלופת אירופה המכהנת, גרמניה, נבחרת ישראל תמשיך במסע שלה ביורו הצעירות בגאורגיה, כשתשחק הערב (ראשון, 19:00) מול אחת מהנבחרות הטובות ביבשת, אנגליה.
ישראל ביורו עד גיל 21 - כתבות נוספות
אוסקר גלוך שסבל מהתכווצות בדקות הסיום מול גרמניה כשיר וקיים אמש אימון מלא, כשגם עילאי חג'ג' ממכבי חיפה שאמור היה לפתוח בהרכב נגד גרמניה ולא היה חלק מהסגל מאחר שלא חש בטוב, כשיר. מי שצפוי לפתוח במקום עדן קארצב שהורחק מול גרמניה הוא ארד בר, כשגם יואב הופמייסטר על הפרק. "אנגליה היא נבחרת מטורפת", אמרו בנבחרת הצעירה. "זו אסופת שחקנים מהפרמייר-ליג, שחקנים מהקבוצות הכי גדולות באנגליה. אם נגד גרמניה עשינו סנסציה, תיקו נגד אנגליה זה יהיה משהו מטורף". הנבחרת הישראלית תשחק ברביעי נגד צ'כיה, וגם במקרה של הפסד הערב תותיר לעצמו סיכוי לעבור לשלב הבא.
3 צפייה בגלריה
אוסקר גלוך
אוסקר גלוך
אוסקר גלוך. כשיר
(צילום: אסי קיפר, ההתאחדות לכדורגל)
3 צפייה בגלריה
דניאל פרץ
דניאל פרץ
דניאל פרץ. מוכן לאנגליה
(צילום: אסי קיפר, ההתאחדות לכדורגל)
3 צפייה בגלריה
דור תורג'מן
דור תורג'מן
דור תורג'מן
(צילום: אסי קיפר, ההתאחדות לכדורגל)
המאמן גיא לוזון הסביר: "נבחרת אנגליה בנויה משחקני פרמייר-ליג, כמו למשל הארווי אליוט מליברפול שעולה אצלה מהספסל. ראיתי אותם לפני ארבעה חודשים כשהם הביסו את צרפת 0:4. אנגליה נבחרת קשה יותר מגרמניה, עם איכויות גבוהות יותר, היא הכי איכותית באליפות. אם שחקנים כמו אליוט או אמיל סמית' רואו עולים מהספסל, זה מסביר את האיכויות שלה. ננסה לעשות את הטוב ביותר, אנחנו לא מונעים מרעשי רקע טובים או רעים".
לוזון מתלבט לגבי עומרי גאנדלמן, האם לפתוח עימו כבלם או קשר, גאנדלמן אמר: "כל הכנה שונה, נבחרות שונות מבחינת סגנון. נגיע עם אותה מטרה של שלוש נקודות. אנחנו יודעים שאנגליה נבחרת מצוינת אבל אנחנו מסתכלים על עצמנו ויודעים מה אנחנו צריכים לעשות כדי לנצח. לא יודע אם זה המשחק הכי קשה עד עכשיו כי גם נגד גרמניה היה קשה בעיקר בעשרה שחקנים במשך מחצית שלמה, אבל אנחנו מאמינים שאנחנו יכולים לנצח".
מנגד, אנגליה מגיעה לאחר ה-0:2 על צ'כיה במחזור הפתיחה. מאמנה לי קארסלי: "חשוב להזיז את הכדור מהר מול ישראל, מנגד יש איום של התקפות המעבר של ישראל, כמו שהענישה את גרמניה. אסור לזלזל בישראל, הרמה שלהם טובה מאוד, ראיתי אותם באליפות אירופה עד גיל 19, הם התמודדו מול הנבחרות הטובות באירופה. התרשמתי מישראל, מרשימה ומאורגנת כמו שראיתי אותם נגד אירלנד, זו נבחרת שנלחמת. ישראל יכולה לנצח כל נבחרת, אנחנו לא פייבוריטים".