החתמה משמעותית למכבי פ"ת: עדן שמיר הצטרף היום (שלישי) לקישור של המאמן דן רומן. השחקן בן ה-29, ששיחק בעונה שעברה בהפועל באר-שבע, חתם לשנתיים אצל מחזיקת הגביע.
מכבי פ"ת היא התחנה החמישית בקריירה של השחקן, שרשם את הופעת הבכורה שלו בבוגרים בעירוני קריית שמונה, ממנה עבר להפועל להפועל באר-שבע. אחרי שנה וחצי בנגב, חתם שמיר בינואר 2020 לשלוש עונות בסטנדרט ליאז' הבלגית, אבל שנה וחצי לאחר מכן חזר לישראל, הפעם למכבי ת"א, לפני שחזר לפני שנתיים לבאר-שבע לקדנציה שנייה.
4 צפייה בגלריה
הפועל באר-שבע מ.ס אשדוד
הפועל באר-שבע מ.ס אשדוד
תחנה חמישית בקריירה. שמיר
(צילום: הרצל יוסף)
אחרי צירופו של בן שהר, גם גוני נאור הצטרף לרשימת החיזוק המתגבשת של הפועל ת"א. קשר מכבי חיפה עובר אל האדומים במסגרת עסקת השאלה, ובתמורה ל-100 אלף שקל. במסגרת ההסכם בין הקבוצות, יש ליורדת לליגה הלאומית אופציית רכישה על השחקן על חצי מיליון אירו. נאור, הצטרף למכבי חיפה בינואר 2023 מהפועל ירושלים, וכעת ינסה לעזור להפועל ת"א לעלות ליגה.
העולה החדשה לליגת העל, עירוני טבריה, הודיעה הבוקר על החתמתו של הבלם ששיחק בשנתיים האחרונות בהפועל חיפה, חאתם אל-חמיד. את הקריירה החל אל-חמיד במכבי ת"א, משם הושאל לשרלרואה וחזר ארצה למ.ס. אשדוד. בהמשך עבר לדינמו בוקרשט, גנט, קדנציה נוספת באשדוד ואז חתם בהפועל באר-שבע. לאחר מכן הצטרף לסלטיק הסקוטית, חזר לבאר-שבע והגיע להפועל חיפה.
4 צפייה בגלריה
אל-חמיד
אל-חמיד
חיזוק מרשים. אל-חמיד
(צילום: עירוני טבריה)
עולה חדשה אחרת, עירוני קריית שמונה, צירפה את חמזה שיבלי. השחקן, שערך כבר הבוקר את אימון הבכורה במועדון, הגיע בהשאלה ממכבי חיפה עד תום עונת 2024/2025.
אשתקד שיחק שיבלי במדי מכבי חיפה במהלך חצי העונה הראשונה, ובמחציתה השנייה הושאל להפועל פ"ת. כמו כן, היה שותף מרכזי במסע הקסם של נבחרת הנוער במונדיאליטו בקיץ 2023.
4 צפייה בגלריה
שיבלי
שיבלי
הצטרף לעולה החדשה. שיבלי
(צילום: AP Photo/Ricardo Mazalan)
אחרי פרדי ורגאס, שחקן נוסף מגיע מבני ריינה למכבי נתניה: לואי חילף, שסיכם על הצטרפותו לקבוצה לשנתיים עם אופציה לשנתיים נוספות. חילף, מהמצטיינים של ריינה בעונה הקודמת, חתם באוטה ארד הרומנית ביוני האחרון, לא התאקלם והעדיף לשוב לישראל.
הבלם אוראל דגני (35) ששיחק בעונות האחרונות בביתר ירושלים, עזב את הבירה והצטרף להפועל חיפה לאחר שחתם על חוזה לעונה אחת. כבר מחר הוא צפוי להצטרף לאימוני הקבוצה של רוני לוי. "הוא יתרום לנו רבות מהניסיון ומהמנהיגות למען הצלחת הקבוצה", אמר הבעלים יואב כץ.
4 צפייה בגלריה
אוראל דגני
אוראל דגני
מצא בית חדש. דגני
(צילום באדיבות המועדון)
דגני מצטרף לכרמל לאחר שכבר בסיום העונה נפרד רשמית מבית"ר, גם על רקע סירובו לקצץ בשכרו. כבר בחלון ההעברות של ינואר האחרון ניסה השחקן שלאורך הקריירה שיחק במכבי נתניה, מכבי חיפה, מכבי והפועל ת"א, למצוא יעד חדש, אך נשאר בסופו של דבר בבית וגן.
פורסם לראשונה: 12:27, 20.08.24