הישאם לאיוס עזב היום (שבת) את מחנה האימונים של הפועל ת"א, והוא על סף סיכום בסואון בלו ווינגס מליגת המשנה הדרום קוריאנית. האדומים כבר סגרו עם סואון את פרטי העסקה, לפיה לאיוס יושאל לעונה תמורת 250 אלף אירו עם אופציית ריכשה בסך מיליון אירו. השחקן עצמו צפוי להרוויח 500 אלף אירו במהלך התקופה. המועמד המוביל של הפועל ת"א להחליף את את לאיוס הוא לירן רוטמן, שסיים הקיץ את חוזהו במכבי נתניה.
הליגות בדרום קוריאה נמצאות בעיצומן כרגע, ואחרי 23 משחקים מדורגת סואון חמישית, במרחק 10 נקודות מאניאנג שבפסגה. כעת היא צפויה לחזק את עצמה בלאיוס (23), לקראת סיומו של חלון ההעברות שננעל בדרום קוריאה ב-31 ביולי.
1 צפייה בגלריה
הישאם לאיוס
הישאם לאיוס
בדרך לדרום קוריאה. לאיוס
(צילום: עוז מועלם)
לאיוס הצטרף להפועל ת"א בקיץ 2022 ממ.ס כפר קאסם. הוא כבש חמישה שערים ובישל 11 נוספים ב-53 משחקים בליגת העל, אבל היה שותף לירידה לליגה הלאומית בתום העונה שעברה - זו שכעת מובילה אותו ליעד חדש. דרום קוריאה צפויה להיות התחנה השנייה שלו בחו"ל, לאחר שכבר שיחק ברוך לבוב האוקראינית.
כזכור, מוקדם יותר הקיץ קיימה הפועל ת"א מגעים עם היריבה העירונית מכבי ת"א בנוגע לעסקה על לאיוס, אך הצהובים לא היו מוכנים לעמוד בדרישות הגבוהות. מכבי ת"א הציעה 800 אלף יורו, הפועל רצתה מיליון אירו ואחוזים ממכירה עתידית.
לוזון: ״חלמנו על הרגע הזה״
(באדיבות one)