על רקע ההסלמה בגבול הצפון והדיונים בנוגע לדבר קיומו של המשחק בין מכבי חיפה לבית"ר ירושלים מחר (שני, 20:30), ערכה בית"ר ירושלים את מסיבת העיתונאים המסורתית לקראת המשחק.
בפיקוד העורף ובמינהלת הליגה יקיימו הערכת מצב בנוגע לגורל המשחק, כאשר האופציות שעומדות על השולחן (בהנחה שהנחיות פיקוד העורף בנוגע לצפון לא ישתנו) הן קיום המשחק ללא קהל, דחייתו או החלפת ביתיות בין שתי הקבוצות, כלומר שההתמודדות תתקיים בטדי, ובסיבוב השני בסמי עופר.
1 צפייה בגלריה
ברק יצחקי
ברק יצחקי
ההכנות למשחק נמשכות כרגיל. ברק יצחקי
(צילום: עוז מועלם)
המאמן ברק יצחקי התייחס למצב: "קודם כל אני רוצה לשלוח חיזוקים לתושבי הצפון. כאחד שגדל באשקלון, אני קצת זוכר מהתקופה ההיא את הסיטואציה הזאת, זו סיטואציה לא נעימה. אנחנו חיים את המציאות הזו, זה לא נעים אבל אנחנו רוצים גם לשדר חוזקה בעורף ולהמשיך בחיים".
בנוגע לאפשרות שהמשחק לא יתקיים: "אנחנו מתכוננים כאילו המשחק מתקיים כרגיל. האנשים שמקבלים את ההחלטות הם אנשים מנוסים שזה התפקיד שלהם, אנחנו נחכה להחלטה. תמיד כיף לשחק עם קהל, בטח בסמי עופר. כדורגל זה משחק של קהל והנאה, אבל יש דברים חזקים מזה לפעמים ואנחנו נצטרך להתאים את עצמנו לסיטואציה".
על חוסר הוודאות בנוגע לקיום המשחק: "גם במשחק הראשון שלנו העונה נגד אשדוד, ידענו רק ביום המשחק ב-12:00 או ב-13:00 שיהיה משחק. ננסה לעשות את ההכנות בצורה הרגילה, כמובן בכפוף להנחיות שנקבל. אני לא רוצה לדבר על מה יהיה כי זה יכול להשתנות. כרגע אנחנו מתכוננים רגיל".
על ההכנות לקראת המפגש: "סגנון המשחק שלנו לא ישתנה, נשחק את הכדורגל שלנו. מכבי חיפה קבוצה טובה, מהפייבוריטיות לזכות באליפות. יש להם סגל רחב והם הרחיבו אותו עם עוד שני שחקנים, אבל במשחק נתון הכל יכול לקרות. נבוא עם ביטחון, נשחק את הכדורגל שלנו וננסה להכות במכבי חיפה בנקודות שבהן הם פחות טובים".