מכבי חיפה ניצחה הערב (שבת) 0:3 את הפועל באר-שבע במשחק האירופאיות ועלתה לחצי גמר גביע הטוטו, אבל לאחר המשחק עיקר העיסוק היה בשריקות הבוז מצד חלק מאוהדי הירוקים לדיע סבע בכל נגיעה שלו בכדור.
כזכור, סבע הוצא מסגל מכבי חיפה בעונה שעברה אחרי שאשתו, נרמין, שיתפה בחשבון האינסטגרם שלה סטורי בו נכתב "גם בעזה יש ילדים". הפרסום עורר סערה ברשתות החברתיות, והיא מחקה אותו. סבע התנצל על הדברים, אבל לא חזר לסגל ובינואר יצא לשחק בהשאלה באיחוד האמירויות. הקיץ הוא חזר לסגל הירוקים, והערב הוא עלה מהספסל וכבש. אחרי השער, חלק מהאוהדים שרקו בוז ואילו חלק עודדו אותו.
3 צפייה בגלריה
סבע
סבע
כבש למרות שריקות הבוז. סבע
(צילום: גיל נחושתן)
המאמן החוזר ברק בכר התייחס בסיום לשריקות הבוז: "אני שמעתי הרבה עידוד לדיא סבע, היו כאלה ששרקו בוז, אבל היו כאלה שעודדו אותו. אין לי שליטה על כל הקהל. דיברנו כבר על המצב של סבע וכבר קיבלנו החלטה, הוא חלק מהקבוצה. אנחנו בוחרים לקחת את הדברים הטובים גם מהסיטואציה הזו"
על הסגל: "שחקנים יחזרו מהאולימפית, אנחנו מקווים שגם סק יגיע בקרוב ויש שחקנים שאנחנו רוצים להביא. לא פשוט להביא זרים איכותיים בתקופה הזו, אנחנו מקבלים הרבה ברקסים. שחקנים שבסיטואציה רגילה היו מגיעים, לא רוצים לבוא עכשיו. גל אלברמן ואני עובדים מאוד קשה כדי לחזק את הקבוצה".
3 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
"לכל עונה יש את הסיפור שלה". בכר
(צילום: גיל נחושתן)
על החזרה: "אף פעם אין דבר כזה 'אותו דבר'. השבוע ישבתי במשרד והסתכלתי על התמונה של הקבוצה מעונת האליפות הראשונה. אתם יודעים כמה שחקנים נשארו? שלושה. לכל עונה יש את הסיפור שלה".
על המשחק נגד סבאח ביום חמישי במוקדמות הקונפרנס-ליג: "הלוואי שיהיו לנו כמה שיותר טיסות השנה, שנהיה עייפים... אנחו צריכים לעבור שלב, אבל היריבה מאוד חזקה. אני רוצה לראות שיפור ממשחק למשחק. קיבלנו בראש מהאולימפית במשחק הכנה ובמשחק הבא נגדה היינו הרבה יותר טובים. גם היום חצי הראשון לא היה טוב, אבל עשינו שינויים ובמחצית השנייה הייתה לא רעה בכלל יחסית לתקופה הזו של העונה".
בכר גם ביקש לפתוח את דבריו עם מילים לזכרו של סמל ירון זוהר ז"ל שנפל בקרבות ב-7 באוקטובר. המאמן סיפר על גבורתו של סמל זוהר שהיה אוהד מכבי חיפה והחזיק בכרטיס מנוי, וגם איחל החלמה לדודתו, דלית לוי, שנאבקת במחלה קשה.
גם ליאור רפאלוב התייחס לשריקות הבוז לסבע: "אנחנו צריכים לקבל את סבע בזרועות פתוחות, הרבה היו בעדו. אני פונה מכאן לקהל שיתמכו בנו ויתרכזו בעידוד, אנחנו צריכים אתכם. סבע גינה את האירוע כמה וכמה פעמים. ערבים ויהודים תמיד שיתפו פעולה במכבי חיפה, המועדון הזה דוגל בדו קיום".
3 צפייה בגלריה
קוז'וך
קוז'וך
" ראיתי הרבה נקודות אור". קוז'וך
(צילום: גיל נחושתן)
המאמן המספיד רן קוז'וך סיכם את המשחק: "למדתי שאתה משלם על טעויות, נגד כל קבוצה. צריך להמשיך להתאמן ולעבוד קשה כדי לשפר את זה. ראיתי הרבה נקודות אור, בתחילת המשחק דבקנו בנקודות שלנו, אבל צריך לעשות את זה לאורך כל המשחק. היו הרבה דברים שאהבתי, הורדנו את מכבי חיפה נמוך וחטפנו כדורים בחצי המגרש שלהם, אבל ברור שיש עוד הרבה על מה לעבוד וצריך להביא גם איכות מבחוץ. הפועל באר שבע זה מועדון שצריך להיות למעלה, הישגי. אנחנו מכוונים לשם".
על הפציעה של אופיר מרציאנו: "אני עוד לא יודע, נקווה שזה כמה שיותר קל. הוא ייבדק הלילה".