שוער מכבי ת"א בדרך לבאיירן מינכן
(צילום: אבי חי)
דניאל פרץ יחתום בבאיירן רשמית מינכן עד סוף השבוע. כך מדווחים הערב (רביעי) בגרמניה. על-פי אחד הפרסומים, השוער בן ה-23 יעבור בדיקות רפואיות במינכן ביום שישי ויהיה בסגל הקבוצה כבר למשחקה הקרוב - ביום ראשון מול אוגסבורג. פרץ צפוי לחתום על חוזה עד סוף עונת 2028 ובגרמניה מדווחים שהוא אמור להרוויח מיליון אירו לעונה.
החוזה של פרץ במכבי ת"א עומד היום על 160 אלף אירו, כלומר הוא ירוויח יותר מפי שישה מהחוזה שלו אצל הצהובים (לא כולל בונוסים שונים). מכבי ת"א אמורה לקבל סכום שנע בין 5-6 מיליון אירו על פי ההערכות, והסכום יצמח ל-7 מיליון אירו בכפוף למספר הופעותיו ובונוסים שונים שהצהובים יקבלו מבאיירן מינכן. כזכור, החוזה של פרץ במכבי ת"א נגמר בעונה הבאה והוא היה יכול לעזוב אותה כשחקן חופשי.
פרץ אמור להיות הגיבוי של סוון אולריך, שכרגע ממלא את מקומו של מנואל נוייר הפצוע. כשנוייר יחזור מהפציעה אותה הוא סוחב מהעונה שעברה - פרץ עשוי להתדרדר לעמדת השוער השלישי. בגרמניה מדווחים כי נוייר כבר חזר לאימונים אישיים, המאמן תומאס טוכל אמר כי הוא "נראה מאוד מרשים, ויחזור לאימונים עם הקבוצה בשבועות הקרובים". על פי דיווחים בגרמניה, טוכל כבר שוחח עם פרץ והסביר לו את התפקיד שהוא מייעד לו בקבוצה.
פרץ אמור לפתוח בהרכב של מכבי ת"א מול צליה במוקדמות הקונפרנס-ליג מחר (חמישי, 20:00) ולאחר מכן ימריא לגרמניה כדי לחתום בבאיירן מינכן באופן רשמי.
1 צפייה בגלריה
דניאל פרץ
דניאל פרץ
דניאל פרץ. בדרך לבאיירן
(צילום: עוז מועלם)
הבווארים בחנו מספר אפשרויות להחתים שוערים בכירים אחרים, אך כולן נפלו. בין השאר הוזכרו שמות כמו דויד דה חאה ויאסין בונו מסביליה, שהצטיין במונדיאל במדי נבחרת מרוקו (וחתם בסופו של דבר באל-הילאל הסעודית).
בסופו של דבר באיירן החליטה ללכת על שוער בעל פרופיל נמוך יותר, מה שסלל את דרכו של הישראלי בן ה-23 לקבוצה של תומאס טוכל. פרץ יהיה בתחילה גיבוי לסוון אולריך ולא יירש את אפודת השוער הראשון של נוייר, שאמור, כאמור, לחזור למגרשים בסוף אוקטובר או בתחילת נובמבר. מה שכן, פרץ ככל הנראה יזכה להזדמנויות במשחקי הגביע השונים, למשל, ב-26 בספטמבר כשבאיירן תתארח אצל פרויסן מונסטר החובבנית בסיבוב הראשון של הגביע הגרמני.