מגן הפועל ירושלים אילוז' יאו התייצב היום (רביעי) בבית הדין המשמעתי של התאחדות הכדורגל והורחק משישה משחקים בפועל, זאת בעקבות השלכת הבקבוק אל עבר אוהד מכבי ת"א לאחר שהורחק במשחק בין הקבוצות.
התביעה דרשה להרחיק את המגן מחוף השנהב מארבעה משחקים ולהפעיל את עונש התנאי של הרחקה לשלושה משחקים שעמד נגדו, והדיינים החליטו להרחיקו משלושה משחקים ולהפעיל את עונש התנאי. אילוז' לא יעמוד לרשות הקבוצה בחמשת המשחקים הבאים, מאחר שהוא כבר לא שיחק בהפסד לבני ריינה בשבת. הוא ייעדר גם נגד מכבי פ"ת, הפועל באר-שבע, מ.ס. אשדוד, עירוני טבריה ומכבי נתניה.
2 צפייה בגלריה
יחמיץ את חמשת המשחקים הבאים של הפועל ירושלים. יאו
יחמיץ את חמשת המשחקים הבאים של הפועל ירושלים. יאו
יחמיץ את חמשת המשחקים הבאים של הפועל ירושלים. יאו
(רדאד ג'בארה, one)
2 צפייה בגלריה
"לא התכוונתי לפגוע באיש". יאו בדיון
"לא התכוונתי לפגוע באיש". יאו בדיון
"לא התכוונתי לפגוע באיש". יאו בדיון
(תומר חבז)
הדיין עו"ד ישראל שמעוני כתב בהרשעה: "אני מוצא חומרה באופן בו השחקן מדעת נוטל חפץ ומשליכו לעבר הקהל, קל וחומר כאשר גם הנאשם מודה כי לא הייתה סיבה מיוחדת (כגון קינטור או כיו"ב מצד הקהל). חומרה נוספת אני מוצא בעובדה כי רק לפני מעט יותר משלושה חודשים הושת על הנאשם עונש התנאי והוא לא חדל ממעשיו".
יאו טען בדיון: "הבקבוק נזרק ללא כוונה לפגוע. הייתי חולה, הרגשתי לא טוב, ואני בתקופה מתוחה רגשית. אני בלחץ ממה שקורה במדינה, אימי מתקשרת כל הזמן, אני בלחץ וסטרס. אז החל המשחק, הכל התנהל טוב מחצית ראשונה. במחצית השנייה היה אירוע עם פנדל שלא נשרק, וזה הסעיר אותי, ניסיתי לפנות לשופט, קיבלתי צהוב שני. אחרי הכרטיס האדום התרגזתי , היה לי את הבקבוק ביד, התכוונתי להשליך אותו לעבר המסדרון, לא ניסיתי לפגוע באוהד, לא התכוונתי לפגוע באיש. זה היה מעצבים ולצערי זה פגע באוהד. זו הייתה תנועה לא מכוונת, אילו כיוונתי הייתי מסתכל לכיוון".
בדו"ח השופט של דוד פוקסמן נכתב: "בירידה לחדר ההלבשה לקח יאו בקבוק מים וזרק אותו לעבר היציע המערבי שאכלס את אוהדי קבוצת מכבי ת״א. הבקבוק פגע בראשו של אוהד קבוצת מכבי ת״א. האוהד נפצע במצחו ובהמשך הגיש תלונה במשטרה. אציין כי ראיתי את האירוע במו עיניי, לא ניתן היה לפספס את האירוע".