הפועל באר-שבע קיוותה לא לשמש תפאורה במשחק נגד מכבי ת"א אתמול באצטדיון בלומפילד, אך היא נוצחה 3:0 וראתה את הצהובים חוגגים אליפות מספר 24 בתולדותיהם. באופן מדהים תוך שניות בודדות משריקת הפתיחה של גל לייבוביץ', נגמר הסיפור של באר-שבע לאחר הרחקתו של מיגל ויטור בכרטיס אדום. ויטור הכשיל את דן ביטון, אחרי מסירה רעה שקיבל מאיאד אבו עביד.
הטעות של אבו עביד די מסמלת את העונה העגומה שלו, אותה הוא פתח עם פציעה בשרירי הבטן ולא הצליח להזכיר את יכולתו מהשנתיים הקודמות. לדאבונו, דווקא העונה הוא מסיים את חוזהו בבירת הנגב ורק משהו בלתי צפוי ישאירו בקבוצה.
2 צפייה בגלריה
ויטור
ויטור
מיגל ויטור אחרי ההרחקה שלו אתמול מול מכבי ת"א
(צילום: עוז מועלם)
גולדהאר: "מגיע לנו ליהנות אחרי כל העבודה"
(ONE)
בנוגע לוויטור, השחקן הכי טוב של באר-שבע העונה, נדמה שמשהו רע עובר עליו כשהוא מגיע למפגש עם התל-אביביים, כשהנתונים היבשים בהחלט מעידים על כך, מאז הצטרף לבאר-שבע בעונת 2016/17. מאז, במשך שמונה עונות קיימה הפועל באר-שבע 35 משחקים בכל המסגרות נגד מכבי ת"א. מ-11 מהם ויטור נעדר בגלל פציעות או ריצוי עונש הרחקה. בעשרה משחקים בהם הוא שותף הוא נפצע והוחלף, לעיתים במחצית הראשונה. בשלושה נוספים, כמו אתמול, הוא הורחק בכרטיס אדום ישיר.
ויטור כמובן ימשיך בבאר-שבע בעונה הבאה, אך בקיץ שוב יעשו ניסיונות להציב לצידו בלם זר צעיר במטרה שהפורטוגלי יעזור "להכשיר" אותו להיות הבלם המוביל של הקבוצה בשנים הבאות.
2 צפייה בגלריה
ייבוביץ' מרחיק את ויטור
ייבוביץ' מרחיק את ויטור
לייבוביץ' מרחיק את ויטור
(צילום: עוז מועלם)
ההפסד אתמול מצטרף לעונה המאוד לא טובה של באר שבע מחוץ לטוטו-טרנר. היה זה ההפסד התשיעי ב-17 משחקי ליגה שקיימה הקבוצה בחוץ. רק בפלייאוף העליון היה זה הפסד רביעי בארבעת משחקי החוץ שקיימה הקבוצה.
בבאר-שבע מקווים שזכייה בגביע המדינה תשכיח גם את תצוגת הנפל מאתמול, אך הגמר ייערך רק ב-30 לחודש, כשעד אז תעבור הקבוצה שני משחקי ליגה נוספים חסרי חשיבות, אותם תצטרך לעבור בשלום הן מבחינת התוצאות והן מבחינת שמירה על שחקנים מפציעות והרחקות.
המאמן אליניב ברדה, שמתהדר בכך שלפחות בטבלת משחקי הבית בליגה קבוצתו ממוקמת במקום הראשון, אמור עוד לפני הגמר לחתום על הארכת חוזה בשנתיים נוספות. נראה שהתוצאות בהחלט גורמות לו להבין שעל מנת להציב קבוצה הרבה יותר תחרותית בעונה הבאה, יהיה עליו ועל הבעלים אלונה ברקת לשדרג משמעותית את סגל השחקנים.
עוד לפני המשחק רכשו רוב בעלי המנויים של באר-שבע למעלה מעשרת אלפים כרטיסים לגמר גביע המדינה נגד מכבי פ"ת. מהיום כל בעל מנוי יוכל לרכוש גם כרטיסים נוספים ובמועדון מקווים שעד הגמר ירכשו כל הכרטיסים שהוקצו לקבוצה.