זהבי: "קל לשרוק נגדנו, הרסו את המשחק"
(באדיבות ONE)
בית"ר ירושלים התאכזבה מה-2:2 הביתי עם מכבי ת"א אתמול (שני) בטדי, בעיקר בשל העובדה שכבר בשלב מוקדם הצהובים נותרו עם 10 שחקנים אחרי הרחקתו של דריק לוקאסן.
"מכבי ת"א הייתה טובה מאיתנו גם בעשרה שחקנים, וסיימנו בתיקו נגד קבוצה חזקה. אבל עשינו טעויות גדולות והיינו חייבים לנצח", אמרו בבית"ר. במועדון עדיין מאוכזבים ממשחק ההגנה והביקורת הייתה הפעם בעיקר כלפי אוראל דגני.
2 צפייה בגלריה
ערן זהבי ואופיר קריאף
ערן זהבי ואופיר קריאף
קריאף מאוכזב, למרות התיקו מול מכבי ת"א
(צילום: עוז מועלם)
מי שצפוי היום לסכם על הצטרפותו הוא השוער האוקראיני, ארתור רודקו, שיגיע בהשאלה ממטאליסט חארקוב. המועדון השיג סיכום עקרוני מול רודקו לעונה וחצי, כשהיום הוא אמור להשיב על החוזה החתום שנשלח אליו. מטאליסט חארקוב כבר השאילה אותו העונה לאלופת פולין, לך פונזן. בית"ר, תקבל אותו ללא תמורה העונה ובשנה הבאה תשלם עליו 60 אלף אירו.
רודקו וזכה בעבר עם דינמו קייב בשתי אליפויות, ושיחק עימה לפני 6 שנים בקמפיין ליגת האלופות. בשנים האחרונות נחשב לאחד מהשוערים הטובים בליגה הקפריסאית, יכולת שהובילה את חארקוב להעביר אותו אליה והשאילו אותו מיד ללך פונזן. במועדון מקווים לפתור את מכשול ההשאלה, אחרי שכבר נשלחו טיוטות חוזה ולפתע הופיעה דרישה לתשלום נוסף.
2 צפייה בגלריה
ארתור רודקו שוער דינמו קייב
ארתור רודקו שוער דינמו קייב
אמור לנחות בבית וגן. רודקו
(צילום: AP)
לצד הבלם הרוסי סרגיי בורודין, שהפך לשחקן המשתכר הגבוה ביותר במועדון עם שכר עונתי של 200 אלף אירו, ורודקו, המטרה של בית"ר להתחזק בעוד שניים או שלושה שחקנים, כשבקבוצה ויתרו על דור חוגי, שעבר לבני סכנין.

שועה לא מורשה לקבל זימון לנבחרת ישראל

בנבחרת ישראל סימנו את קשר בית"ר ירושלים, ירדן שועה, שנמצא בכושר השיא בקריירה שלו (11 שערים), אולם מבירור שבוצע התברר כי הוא שירת בצה"ל רק ארבעה חודשים, ולכן אינו מורשה לקבל זימון לאומי.
בסביבתו של שועה לא אהבו את הווטו האוטומטי: "ברק בכר עשה השלמה לשירות הצבאי שלו בהרצאות, יש שחקנים ערביים שלא שירתו, אז מה הבעיה שירדן, שהיום בכושר הטוב ביותר בכדורגל הישראלי, לא יקבל?".