לא פחות מתשעה ניצחונות רצופים רשמה מכבי ת"א עד למשחק הראשון במסגרת הליגה האירופית נגד בראגה ביום חמישי שעבר, אך מאז אותו הפסד אכזרי בפורטוגל (2:1) היא סופרת שלושה משחקים רצופים ללא ניצחון, כשבתווך איבדה לראשונה נקודות בליגת העל כשסיימה ב-1:1 ביתי עם העולה החדשה, עירוני טבריה ושלשום הגיע הפסד נוסף באירופה - 2:0 למיטיולן. כעת, הצהובים רוצים לחזור למסלול כשיתארחו מחר (ראשון, 20:30) אצל מכבי נתניה.
לקראת המפגש עם הקבוצה של מרקו בלבול, דיבר ז'רקו לאזטיץ' במסיבת עיתונאים והתייחס, בין השאר, גם למצבו של דור תורג'מן, שסוחב פציעה ולא צפוי לשחק מחר.
1 צפייה בגלריה
מכבי ת"א - פוניבז'
מכבי ת"א - פוניבז'
לא יהיה כשיר למשחקי הנבחרת? תורג'מן
(צילום באדיבות מכבי ת"א)
"תורג'מן צריך עוד קצת זמן עד שיחזור לכשירות, לפחות שבוע", אמר הסרבי על החלוץ, שזומן לצמד המשחקים של נבחרת ישראל נגד צרפת (10.10) ואיטליה (14.10) בליגת האומות. "הוא לא יהיה כשיר למשחק מחר ואני לא חושב שהוא יוכל לשחק גם במדי הנבחרת - הוא לא יכול לדרוך על הרגל".
על התוצאות האחרונות אמר המאמן: "אנחנו צריכים להראות יכולת טובה יותר - במיוחד בליגה האירופית - כדי שנחזור לנצח. אסור לשכוח שהפסדנו לאלופת דנמרק ביום חמישי האחרון. הראינו הרבה איכות והוכחנו שאנחנו יכולים להתחרות עם קבוצות כאלה, אבל ברמות הגבוהות על כל טעות משלמים. אני יותר מודאג מהיכולת שהצגנו נגד טבריה, כי לא הגענו למצבים. טעויות הן חלק מהמשחק וגם היריבות טועות".
על ווסלי פטאצ'י, שנכון לעכשיו נראה שהוא מעט מתקשה: "הוא עדיין לא מציג מאה אחוזים מהיכולת שלו - זה נורמלי. אנחנו כאן כדי לעזור לו והוא ישתפר. כולם רואים שהוא זקוק לזמן כדי להתאקלם. הוא שחקן צעיר שבא ממדינה אחרת ונראה שיש עליו לא מעט לחץ".
לצד לאזטיץ', דיבר במסיבת העיתונאים אלעד מדמון, שנשאל על התחרות על מקום בהרכב לצד שחקנים כמו ערן זהבי: "זה שחקן שגדלתי עליו. אני לומד ממנו המון והוא מדריך אותי הרבה, גורם לי לראות את המשחק בצורה שונה ואני מאוד שמח שיוצא לי לשחק עם שחקן כמוהו. יש לנו סגל רחב וטוב ואני יכול לשחק בהרבה תפקידים, אז בכל פעם שנותנים לי לשחק - ונותנים לי - אני מנסה לעשות הכי טוב שאני יכול".
בתוך כך, שוער המשנה של מכבי ת"א, אופק מליקה, ייעדר למשך שלושה חודשים לאחר שאובחן עם שבר בקרסולו.