הפועל ת"א תארח בשבת (20:00) את בית"ר ירושלים לקרב תחתית חשוב. מאוד חשוב. האדומים במקום ה-14 בטבלה עם 27 נקודות, ארבע פחות מבית"ר שבמקום ה-13.
עבור יוסי אבוקסיס יהיה זה גם משחק פיקנטי. הוא יפגוש את האקסית (אותה עזב במהלך העונה) וינסה לרשום ניצחון ראשון באדום במשחקו ה-10 על הקווים של הפועל ת"א.
1 צפייה בגלריה
אבוקסיס
אבוקסיס
מוכן לבית"ר. אבוקסיס
(צילום: עוז מועלם )
יצחקי: "משחקים מול הפועל תמיד מעניינים"
(באדיבות ONE)
"רכישה? לא חושב על זה בכלל", אמר אבוקסיס במסיבת העיתונאים לקראת המשחק. "יש לנו הרבה דברים לתקן בקבוצה ואנחנו מתעסקים בזה. לא שוחחתי עם דייויד מינצברג בשבוע האחרון. אף אחד לא מתעסק בזה. אנחנו כל כך עסוקים בכדורגל ובאיך להשתפר".
על המצב הקריטי של הפועל ת"א בטבלה: "אם לא הייתי מאמין שאפשר - לא הייתי מנסה להמשיך. יש לנו את היכולת לעשות את זה. אנחנו בתקופה רעה מאוד, אבל מאמינים בשחקנים".
על המפגש מול קבוצתו לשעבר, בית"ר: "נכון שזה פיקנטי, אבל אני לא מתכוון להיכנס לזה, אלא להתעסק רק בכדורגל, אנחנו מאוד צריכים את הנקודות. לבית"ר יש יכולות ושחקנים טובים ואנחנו נצטרך להיות מוכנים לזה. אני מרגיש חד משמעית שיש לי גב מההנהלה והשחקנים".
אבוקסיס סיכם: "אנחנו עושים הרבה טעויות של חוסר ריכוז, לא של חוסר רצון. לשחקנים יש תשוקה אדירה ואני רואה את זה באימונים. לפעמים מרוב שרוצים, מאבדים ריכוז וזה מה שקרה לנו במשחקים האחרונים".