התפתחות חדשה במו"מ בין מכבי ת"א לאלי דסה: למרות המגעים שמנהל קפטן נבחרת ישראל מול די.סי יונייטד מליגת ה-MLS, ל-ynet נודע כי תנאיו של השחקן אצל הצהובים סוכמו ומה שמפריד בין חזרה של המגן לקריית-שלום הוא רק אורך החוזה.
מתברר כי המגעים על חזרתו של דסה למכבי ת"א מתנהלים ישירות מול הבעלים מיץ' גולדהאר, בדיוק כמו במקרה ערן זהבי. הבעלים הקנדי כבר סיכם עקרונית את תנאיו של דסה, אך השאלה שנותרה פתוחה היא משך החוזה. דסה מעוניין בתקופה של ארבע שנים, מכבי מסכימה כרגע לשלוש.
2 צפייה בגלריה
אלי דסה
אלי דסה
יגיע לקריית שלום? דסה
(צילום: gettyimages)
השיחות האחרונות בין הצדדים, כולל הדרישה של דסה, התקיימו בתחילת השבוע ומאז לא חודשו. דסה עצמו מעדיף לנסות ולהמשיך את הקריירה הבינלאומית שלו בעקבות ההצלחה בוויטסה. לכן, במידה ולא יקבל את מבוקשו ממכבי, הוא עשוי ללכת על האופציה האמריקאית. יש לציין כי גם לוס אנג'לס גלאקסי מגלה עניין בדסה ושתי הקבוצות מוכנות להעניק לו תנאים לדומים לזה שיזכה במכבי ת"א.
במקביל, במכבי ת"א עוד מנסים למצוא נוסחה שתעזור להחתים את דור פרץ. הקשר קיבל מספר הצעות לא אטרקטיביות או מפתות מאירופה, ולכן הכיוון הוא לשוב ארצה.
2 צפייה בגלריה
מיץ' גולדהאר מכבי תל אביב
מיץ' גולדהאר מכבי תל אביב
הכדור בידיים שלו. גולדהאר
(צילום: עוז מועלם)
במכבי ת"א, שיפגשו הערב (חמישי, 21:00) את אריס סלוניקי בגומלין מוקדמות הליגה האזורית (0:2 לצהובים במשחק הראשון), מבינים כי כי הפעם הסיפור יהיה שונה. ערן זהבי לא צפוי לפתוח בהרכב, אלא שוב ישתלב במהלך המשחק.