"ברור שהתקופה האחרונה השפיעה עלינו": צפו באבוקסיס מדבר לקראת מכבי נתניה
(צילום: ONE)
לפני שבוע כלל לא ידעו אם היא תפתח את העונה, אבל בית"ר ירושלים תחל את עונת 2022/23 בליגת העל כסדרה, כשתתארח בשבת (20:00) אצל מכבי נתניה במחזור הראשון.
"ברור שכל התקופה האחרונה השפיעה עלינו", אמר מאמן בית"ר, יוסי אבוקסיס, במסיבת העיתונאים. "רצינו להתכונן לליגה כמו שצריך. אנחנו בפיגור קטן ביחס לשאר הקבוצות, אבל אני מקווה קודם כל שכל השחקנים יעברו בבקרה ושנוכל להשיג תוצאה טובה".
1 צפייה בגלריה
אבוקסיס מקבל נשיקה מעוזי גופיה
אבוקסיס מקבל נשיקה מעוזי גופיה
פותח עונה. אבוקסיס
(צילום: עוז מועלם)
"כשנדע מהו הסגל הסופי, נוכל לדבר על מטרות. רק אתמול הבנתי מברק אברמוב שיש אפשרות לצרף שחקני רכש. אנחנו עובדים בשביל להביא שחקנים ואני מקווה שנשלים סגל טוב. אנחנו צריכים בלם, קשר וחלוץ. נצטרך עוד שניים-שלושה זרים".
"גם אני מצפה וחושב שצריכים להיות יותר מנויים לבית"ר ירושלים. רוב הכסף שברק השקיע הלך לחובות של המועדון. זו שנה מאוד קריטית למועדון הזה", המשיך המאמן.
הקפטן אופיר קריאף: "לבוא ולראות יציעים ריקים לא יעזור לנו. מספר המנויים חייב לעלות כמה שיותר מהר. הקהל מודע למצב הקיים, הם לא עיוורים והם יודעים שאנחנו רק עכשיו מתחילים להניע, אחרי כולם. לא עבר לי בראש לעזוב את בית"ר. כבר אמרתי את זה בעבר, לא הייתי עוזב את בית"ר - גם אם היינו משחקים בליגה א'".